Svar: 3
Tråde: 1
Tilmeldt: Dec 2007
Hej.
Har lige købt mig en brugt Kinroad Prince, men problemet er den ikke vil gå tilbage i "Fri gear" så nu sætter jeg fast i 3'ede gear og kan ikke komme ned igen. Når jeg prøver at gå tilbage sker der intet den vil slet ikke skifte,
Hvad gør jeg?
skal jeg sende den på værksted? :?
Hjælp mig :oops:
PS. Det er en 45 knallert
Svar: 554
Tråde: 81
Tilmeldt: May 2007
Vis du har købt den som ny burde garantien dække det, vis der er sket noget. Men normalt når du køber en helt ny, er gearne meget trælse i starten. Efter 300-400 km burde det havde blevet bedre
Svar: 12.709
Tråde: 83
Tilmeldt: Aug 2006
Twister skriver jo, at han har købt den brugt :P Hvis du lige har købt den brugt hos en forhandler, har du dog reklamationsret :wink:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar: 554
Tråde: 81
Tilmeldt: May 2007
Hovsa. Fik ikke lige læst at den var brugt :oops:
Svar: 1.236
Tråde: 9
Tilmeldt: Nov 2005
Har den sat sig fuldstændig, eller kan du få bakset den i gear hvis den ruller. Har hørt om mange der har lidt problemer med gear, hvor det skyldes forkert skifte teknik.
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar: 3
Tråde: 1
Tilmeldt: Dec 2007
Man kan godt sige at den sætter sig fast på en måde, der sker jo intet. Har næsten prøvet alt den kan kun skifte fra 3 til 4 og om vendt. Den vil slet ikke tag imod når jeg presser ned fra 3.ed gear, og når jeg prøver så " hakker " den. Kan det være at gear kassen ikke virker mere?
Hvad kan der være galt?
Kan det være at Kobling er for løs til at den ikke kan tag fat på gear?
Svar: 59
Tråde: 1
Tilmeldt: Aug 2007
Twister Skrev:Man kan godt sige at den sætter sig fast på en måde, der sker jo intet. Har næsten prøvet alt den kan kun skifte fra 3 til 4 og om vendt. Den vil slet ikke tag imod når jeg presser ned fra 3.ed gear, og når jeg prøver så " hakker " den. Kan det være at gear kassen ikke virker mere?
Hvad kan der være galt?
Kan det være at Kobling er for løs til at den ikke kan tag fat på gear?
Der har været en del kinesermotore med de problemer, de er blevet ombyttet så måske du skulle gå tilbage til ham du købte den af (hvis den er under 2 år gammel), og så lade ham forelægge forhandleren problemet.
Svar: 1.236
Tråde: 9
Tilmeldt: Nov 2005
Ja det kan da godt være koblingen der skal strammes, der skal være ca. 5 mm slup på håndtag. Men hvis det var tilfældet ville du nok være klar over det. Hvis du strammer kablet for meget vil kobling fedte og blive ødelagt, derfor er det vigtigt med 5 mm slup.
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar: 3
Tråde: 1
Tilmeldt: Dec 2007
Jeg tror ikke personen jeg købte den af, vil betale for det. Desværre men prøver at stamme kobling så og ser om der sker noget :wink: