09-12-2007, 14:03
Fortsættelse fra dette indlæg:
Opgiver BiG'en.
Gik igang med at tjekke udstødning idag, og den er ikke tilkokset i svanehalsen, som jeg havde lidt mistanke til. Jeg brugte en lille vandrørsrenser(eller hvad de nu kaldes), og den røg lige igennem. Der var ikke antydning af modstand iform af propper, så røret er fritaget for skyld i manglende trækkraft.
Tømte så benzintanken, og pillede filteret ud, og i bunden af karret til filteret lå der lidt snavs.
Benzinen løb ud af tanken uden problemer, så jeg regner ikke med der er noget snavs i tanken.
Jeg syntes dog at benzinen så ud som det rene vand, og det perlede da også lidt, da jeg hældte benzinen fra bundkarret ud i et glas. Jeg vil dog prøve at blæse tanken igennem med trykluft, og så om der skulle være noget der kunne hindre benzinen i at flyde 100% igennem. Jeg dyser så også en anelse op, nemlig fra 82 til 84, det kan jo være det er det der skal til?
Jeg er ikke meget for at pille studsen til karburatoren af, da boltene måske sidder så fast at de knækker. De har kun været af een gang, og det var da jeg fik skiftet krumtap for 35.000 km siden (for ca. 2½ år siden).
Gearkassen er jeg heller ikke meget for at pille fra hinanden. Jeg synes den lyder normal, når den kører.
Opgiver BiG'en.
Gik igang med at tjekke udstødning idag, og den er ikke tilkokset i svanehalsen, som jeg havde lidt mistanke til. Jeg brugte en lille vandrørsrenser(eller hvad de nu kaldes), og den røg lige igennem. Der var ikke antydning af modstand iform af propper, så røret er fritaget for skyld i manglende trækkraft.
Tømte så benzintanken, og pillede filteret ud, og i bunden af karret til filteret lå der lidt snavs.
Benzinen løb ud af tanken uden problemer, så jeg regner ikke med der er noget snavs i tanken.
Jeg syntes dog at benzinen så ud som det rene vand, og det perlede da også lidt, da jeg hældte benzinen fra bundkarret ud i et glas. Jeg vil dog prøve at blæse tanken igennem med trykluft, og så om der skulle være noget der kunne hindre benzinen i at flyde 100% igennem. Jeg dyser så også en anelse op, nemlig fra 82 til 84, det kan jo være det er det der skal til?
Jeg er ikke meget for at pille studsen til karburatoren af, da boltene måske sidder så fast at de knækker. De har kun været af een gang, og det var da jeg fik skiftet krumtap for 35.000 km siden (for ca. 2½ år siden).
Gearkassen er jeg heller ikke meget for at pille fra hinanden. Jeg synes den lyder normal, når den kører.