Søg Garagen Hej Gæst! Register

Underlig slange på Baotian BT50QT-11?
Hej alle,

Jeg er den glade ejer af ovenstående model. Dog har jeg gået og undret mig over, hvad den mystiske slange på udstødningen er til - og vigtigst af alt: om den kan undværes :twisted:
Nu det er en 4-takter, kan det så være en lambdasonde? :?

Håber her er nogle kyndige, der kan hjælpe mig!

Og hvis jeg så kunne finde ud af at lægge billeder ind, ville det jo bare være tip top... :wink:
VGA Versus 4T LC kørt 4500 km.

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Slange på udstødningen, lyder som katalysator Smil

Og ja den kan undværres.
Svar
Wifebeater Skrev:Og hvis jeg så kunne finde ud af at lægge billeder ind, ville det jo bare være tip top... :wink:

Tjek min signatur ang. upload af billeder.
Svar
Jeg har fået at vide at slangen er til at lave vacum tryk i din karburator. Jeg har kørte uden slangen. Det kunne jeg sagtens, men jeg kunne ikke mærke forskel på ydelse?
Svar
Tak til jer alle. Det vil altså sige, at jeg uden problemer vil kunne skifte udstødning og "komme til" at lade være med at montere slangen igen? Den ser ud som følger:

Slange på udstødning.

Og ja, der er rust. Jeg har også kørt 800 km efterhånden, så det var ved at være på tide... Ond

/Wifebeater
VGA Versus 4T LC kørt 4500 km.

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Wifebeater Skrev:Tak til jer alle. Det vil altså sige, at jeg uden problemer vil kunne skifte udstødning og "komme til" at lade være med at montere slangen igen? Den ser ud som følger:

Slange på udstødning.

/Wifebeater

Ingen problem, bare læg slangen op bare skjoldet, så kan den ligge der og hygge sig.
Svar

Forum spring: