Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hardcore GIANTCO
Var ude og køre med nogen venner vi køre omkring 50km/t så blev vi jagtet af politiet så vi kom ca op på 70km/t og jeg ville stoppe og og dreje og det så min ven ikk så han ramte mig med ca 60-70km/t.. og giantco'en har fået lidt ridser og et flænge/hul i varioskjoldet... jeg lever stadig :P Giantco lever stadig.

ps. politiet kørte bare forbi da de så os på vejen :S

her er min problem. nu når jeg bruger kickstarteren går den ikk op igen, jeg træder den ned men den kommer ikk op igen???

så skal træde og løfte den op og træde igen og blive ved sådan :S

Hvordan for jeg den til at komme op
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Comakci Skrev:Var ude og køre med nogen venner vi køre omkring 50km/t så blev vi jagtet af politiet så vi kom ca op på 70km/t og jeg ville stoppe og og dreje og det så min ven ikk så han ramte mig med ca 60-70km/t.. og giantco'en har fået lidt ridser og et flænge/hul i varioskjoldet... jeg lever stadig :P Giantco lever stadig.

her er min problem. nu når jeg bruger kickstarteren går den ikk op igen, jeg træder den ned men den kommer ikk op igen???

Tag Vario'-skjoldet af og tag et billede og smidt her ind Smil

http://www.billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=59
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
Comakci Skrev:Var ude og køre med nogen venner vi køre omkring 50km/t så blev vi jagtet af politiet så vi kom ca op på 70km/t og jeg ville stoppe og og dreje og det så min ven ikk så han ramte mig med ca 60-70km/t.. og giantco'en har fået lidt ridser og et flænge/hul i varioskjoldet... jeg lever stadig :P Giantco lever stadig.

Du afmonterer kickstarterkjoldet, og sætter returfjederen på plads.

Dutch
Svar
Syns i skal lærer og kontrolere jeres køretøj.
Svar

Jagtet af politiet, ps. politiet kørte bare forbi da de så os på vejen??

Drama.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

haha Drama :P

Da de så os på asfaldtet kørte de bare forbi haha
Svar
Comakci Skrev:haha Drama :P

Da de så os på asfaldtet kørte de bare forbi haha
Hvis du fortsætter med den indstilling, så hører du til på SG, og ikke herinde. Så er du advaret.

Dutch
Svar
Hva mener du?

Hvorfor tilhøre jeg sg. :S
Svar
Comakci Skrev:Hva mener du?

Hvorfor tilhøre jeg sg :S

Den måde du skriver på, måske Blink med øjet.
Svar

Oki, Undskylder :P

Skal nok skrive ordenligt fra nu af Grin
Svar
Comakci Skrev:hVA MENER DU?

hvorfor tilhøre jeg sg :S

Fordi her på Billig-Scooter forummet, gælder slige ting som:

A) At det er vigtigt, så vidt muligt at skrive korrekt dansk i sine indlæg. Det gælder både mht. til stavning, tegnsætning, og min personlige kæphest, at starte sætninger med stort begyndelsesbogstav.

B) At herinde anses det ikke som sejt at blive jagtet af politiet, Tværtimod.

C) At folk herinde prøver så vidt muligt på at have styr over deres maskine, både når man kører 30 og når man kører 30+, ved at køre efter omstændighederne. Det vil bl.a. sige at man sørger for at have en passende afstand, så man kan bremse ned uden at køre ind i en forankørende.

Generelt kan det siges, at på SG er det omvendte af alle 3 punkter, noget der anses for cool. Det gør det som sagt ikke herinde. Det er nok ligefør at man kan sige, at alt hvad der anses for cool og godt på SG, bør gøres diamentralt modsat her, på MG, og på PTL.

SG's standard er målrettet mod laveste fællesnævner, standarden herinde (og på MG samt PTL) er sat meget højere. Og det er noget vi er stolte af, samt hæger om.

Dutch
Svar
Det er jo kun godt Smil

Skrev ikk jeg blev jagtet for at være sej :S begrundede bare hvorfor det skete, men acceptere os de regler og det er derfor jeg er her Smil
Svar

Forum spring: