Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tøver ved fuld gas, og scooter laver bumb
#1
hey min giantco scooter, tøver når man giver fuld gas hvis man holder i tomgang, der går lige 1 sek inden den tager ved... Et andet problem er når man køre bumber den meget, det føles som om når et cykel hjul exer, eller slår mod en bremse... Men begge hjul køre fint, og det er somom problemet bliver mindre ved topfart.. :?
nogen der ved hvad der kan være galt?

(:Soe..
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
| Soe Skrev:hey min giantco scooter, tøver når man giver fuld gas hvis man holder i tomgang, der går lige 1 sek inden den tager ved...
(:Soe..

Vel tror at det er fordi at den skal "sætte i gear" ...

Hvis du nu kører og slipper gassen bremser den jo også lidt af sig selv og så når den når ca. 5km/t går den ligesom i "fri-gear"?
Noget du har bemærket?

Ved ikke det andet Smil
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
#3
| Soe Skrev:hey min giantco scooter, tøver når man giver fuld gas hvis man holder i tomgang, der går lige 1 sek inden den tager ved... et andet problem er når man køre bumber den meget, det føles som om når et cykel hjul exer, eller slår mod en bremse... men begge hjul køre fint, og det er somom problemet bliver mindre ved topfart.. :?
nogen der ved hvad der kan være galt?

(:Soe..

<Redaktørhat & Sarkasme på>

Jeg er helt sikker på, at det er pga. dit fejlbehæftede tastatur. Hvis du investerer i et nyt tastatur, som også kan skrive store bogstaver ved start af sætninger, og efter punktummer, så vil din Giantco også komme til at køre bedre.

<Sarkasme af>

Læs reglerne. Det kan dæleme ikke være så svært at skrive ordentligt.

<Redaktørhat af>

Dutch
Svar
#4
Hey min giantco tøver når man giver fuld gas når man holder i tomgang,
der går lige 1 sek inden den tager ved...
Et andet problem er når man køre bumber den meget, det føles som om når et cykel hjul exer, eller slår mod en bremse...
Men begge hjul køre fint, og det er som om problemet bliver mindre ved topfart.. Confused
nogen der ved hvad der kan være galt?


Sådan Dutch? det gik lige lidt hurtig Udråbstegn men kunne du ikke give en hånd med at løse problemet?
Svar
#5
DutchDK Skrev:<Redaktørhat & Sarkasme på>

Jeg er helt sikker på, at det er pga. dit fejlbehæftede tastatur. Hvis du investerer i et nyt tastatur, som også kan skrive store bogstaver ved start af sætninger, og efter punktummer, så vil din Giantco også komme til at køre bedre.

<Sarkasme af>

Dutch

Det kræver ligesom at der er nogen punktummer, før han kan starte med stort Blink med øjet
De der tre ... kan man vel ikke rigtig regne som selvstændige punktummer :roll:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
stop nu med at snakke om hvordan jeg staver tak :? undskyld alle ikke staver lige godt..
Svar
#7
| Soe Skrev:Hey min giantco tøver når man giver fuld gas når man holder i tomgang,
der går lige 1 sek inden den tager ved...
Et andet problem er når man køre bumber den meget, det føles som om når et cykel hjul exer, eller slår mod en bremse...
Men begge hjul køre fint, og det er som om problemet bliver mindre ved topfart.. Confused
nogen der ved hvad der kan være galt?


Sådan Dutch? det gik lige lidt hurtig Udråbstegn men kunne du ikke give en hånd med at løse problemet?


Og de prikker, ser vi helst heller ikke. Et punktum ad gangen er nok Grin.
Svar
#8
ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE? Smil
Svar
#9
Check rullerne i varioen, check kileremmen, check både de forreste og bagerste remskiverne for hakker, og check koblingsskålen.

Dutch
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Min scooter gøre nogenlunde det samme, og har gjort det i noget tid. Jeg har bare valgt at ignorere det, intet større problem der.
Svar
#11
Tjek at accelerationspumpen virker som den skal?
Måske lege lidt med blandingsskruen for at få bedre effekt.
Svar
#12
| Soe Skrev:hey min giantco scooter, tøver når man giver fuld gas hvis man holder i tomgang, der går lige 1 sek inden den tager ved...
(:Soe..

Er ret sikker på at det er motoren der lige skal i gang igen / Eller fordi at den skal i gear...

Hvis du sætter din tomgang så højt at baghjulet drejer rundt når den står stille har du ikke det "problem" mere, du bruger bare meget mere benzin og larmer (men det er sjovt at stille tomgangen helt op) :wink:

Du staver fint nok, men start da med stort. Det kan alle finde ud af Smil
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar


Forum spring: