Svar: 8.383
Tråde: 350
Tilmeldt: Jul 2005
Herr Jensen Skrev:Ja, jeg har kun spurgt 1 mekaniker - indtil videre. Du mener måske at jeg kan presse prisen lidt?
Om det er originale dele...tjaaa, jeg bliver dig svar skyldig, men det er en Aprilia-forhandler.
Citat:Lad os sige 2.000 kr og hertil skal lægges arbejdstimer(mekaniker) a' ca. 325-375 kr pr time.
Et ganske almindeligt krumtapsskift(inklusiv krumtap/lejer) koster hernede ca. 6.500 kr.
- og prisen er da langt fra de 6500, der blev nævnt!
Jeg tror ikke du kan presse prisen længere ned med mindre det er "sort" arbejde
hyy: :wink: .
Og ja den pris du har fået, ligger langt fra den jeg oplyste om
.
Svar: 262
Tråde: 15
Tilmeldt: Feb 2006
Det er hos en "kridt-hvid" mekaniker (hvis det ellers findes
) - syntes også at det lyder rimeligt.
- men jeg har fulgt din opfordring, og skrevet en mail til ham, om der er tale om orginale reservedele eller hva'.
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar: 8.383
Tråde: 350
Tilmeldt: Jul 2005
Herr Jensen Skrev:Det er hos en "kridt-hvid" mekaniker (hvis det ellers findes ) - syntes også at det lyder rimeligt.
- men jeg har fulgt din opfordring, og skrevet en mail til ham, om der er tale om orginale reservedele eller hva'.
Så må vi håbe han svare ja til, at det er originale dele
. Det gør dog ikke noget at krumtappen er af anden kvalitet, bare den er bedre end den der sidder i
. Jeg kører selv med en TP racing, som skulle kunne klare 14.000 omdr. Standardtappen kan kun klare 10.000 omdr. hvilket i og for sig, er nok til en lovlig/afdroslet scooter.