Svar: 3.837
Tråde: 268
Tja, "Stig Sørensen" - jeg er en af de yngste herinde, alligevel udstråler mit brugernavn en gammel gæk rævefar der sidder og ryger skråtobak på varendaen.
Har I nogle forslag til et evt. nyt brugernavn til mig?
Jeg er selv uden ideer :oops:
Svar: 2.997
Tråde: 397
Supervisir ? (undersættelse af supervisor
Stigen ?
Master ?
Lion King ?
Postmand Per ? (nah, helt ærligt. Uden navnet, måske ?)
Svar: 611
Tråde: 43
Oh Oh Oh hvad med S? Så kunne vi lege "Men In Black" Så kunne vi måske overtale JPS til at være J. Se så ville der være stil over det
TruckStar
Svar: 8.383
Tråde: 350
T Skrev:Oh Oh Oh hvad med S? Så kunne vi lege "Men In Black" Så kunne vi måske overtale JPS til at være J. Se så ville der være stil over det 
Næ nej, jeg hedder JPS på alle scooterforums, jeg er tilmeldt, og det bliver jeg ved med at hedde, T . :P
Stig, hvad med SSR (Stig Sørensen Randers), LS (ListoStig) SMC( Stig's MC), PMS(Postmester Stig).
Jps Skrev:Næ nej, jeg hedder JPS på alle scooterforums, jeg er tilmeldt, og det bliver jeg ved med at hedde, T . :P
Stig, hvad med SSR (Stig Sørensen Randers), LS (ListoStig) SMC( Stig's MC), PMS(Postmester Stig).
Hehe, PMS bliver det ihvertfald ikke! :lolabove:
Det må være forbeholdt for unge kvinder
Supervisir synes jeg er kanon som undertitel! Den vil jeg hel klart tage til mig

Genialt Walker
Svar: 123
Tråde: 18
Stig > Kan du godt ændre et nick.. hvis nu jeg har fortrudt det nick jeg har ?
Kan det lade sig gøre uden, at jeg skal til at oprette en ny profil. må du da gerne ændre mit til bare CJ
Suprice me *LOL*
CJ Skrev:Stig > Kan du godt ændre et nick.. hvis nu jeg har fortrudt det nick jeg har ?
Kan det lade sig gøre uden, at jeg skal til at oprette en ny profil. må du da gerne ændre mit til bare CJ
Suprice me *LOL*
Surprise surprise :yahoo:
Svar: 334
Tråde: 31
Vil også have et nyt nemlig rolatorboy *LOOL* nej beholder det jeg har.
:heheh: Chipmand
Nå, men det blev SLK

Og nej, inspirationen kom ikke fra Mercedes
- Og er min nye avatar ikke bare
kær??
SLK Skrev:Hehe, PMS bliver det ihvertfald ikke! :lolabove:
Det må være forbeholdt for unge kvinder 
Supervisir synes jeg er kanon som undertitel! Den vil jeg hel klart tage til mig
Genialt Walker 
Jeg regnede heller ikke med, du valgte PMS

. Og SLK(Stig's Listo Knallert) er da også bedre.

Og avatar'en og signaturen er til UG

.
Heh, det står nu ikke for Stig's Listo Knallert

Jeg tænkte faktisk på Lion King - forslag fra walker og satte bare Stig foran, så blev det til SLK, og tænkte at vis Mercedes tør kalde deres top-produkt dette, så kan jeg også