Søg Garagen Hej Gæst! Register

Startproblemer på pgo hot 50 årg 99
Hej herinde jeg har købt en hot 50, og har fået skiftet krumtappen og stempel og lidt andet. Nu kan jeg ikke starte. Har fundet frem til at tændrøret som er nyt ikke kommer med gnist, hvad kan der være galt.
MVH Bent.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Kan være tændspolen.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
Har ellers fået ad vide de aldrig skulle gå i stykker
mvh bent
Svar
pgohot50b Skrev:Har ellers fået ad vide de aldrig skulle gå i stykker
mvh bent

Alt på en PGO kan gå i stykker. Bare spørg mig Griner. Det kan være at stelledningen ikke sidder ordentligt fast eller at tændrørshætten er defekt.
Svar
ok kan man måle sig frem
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Forresten mit for og baglys virker heller ikke,kan der være en sammenhæng

mvh bent
Svar
pgohot50b Skrev:Forresten mit for og baglys virker heller ikke, kan der være en sammenhæng

mvh bent

Ja det kan der sagtens. Men tjek stelledningen som skal sidde ved elstarteren, om den er defekt eller bare ikke monteret ordentligt.

Tjek også følgende ting: Ensretteren, spændingsregulatoren, eller tændspolen, kan være stået af. De 2 første sidder bag frontskjoldet, og tændspolen sidder vist et eller andet sted omkring hjelmboksen (på stellet). Sikringen ved batteriet kan være sprunget. Så du kan se der er nok at tage fat på Smil.
Svar
Nu har jeg undersøgt stel i bunden af motoren og oppe ved ensretteren de virkermen er der ikke en stel der kun har med lys og gnist,for pærene fejler intet men der er intet strøm i nogle af de tre ledninger
mvh bent
Svar
Hej pgohot50b.

Lyder mere som om der ik er ordenlig forbindelse fra dit batteri.
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar

Hej pgohot50b.

Glemte lige. Har du prøvet om du kan starte eller få gnist, når du bruger din kickstarter.
Svar
ja der sker heller ikke noget med kickstarteren.
mht forbindelse hmmm ja men kan dælme ikke finde fejlen,scooteren swtår splittet så ledningerne sidder som de skal på polerne
Svar
Hej pgohot50b.

Du har vel tjekket at det ik er sikringen ved batteriet der er gået :oops:
Svar

Forum spring: