Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tændrør til Agility
#1
Hejsa

Et hurtigt spørgsmål; hvilket tændrør skal bruges til en Kymco Agility ? På det standardmonterede står der intet andet end Champion.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
CHAMPION-P-RZ9HC ifølge instruktionsbogen
Svar
#3
I servicehåndbogen (kan hentes i downloadsektion) står der NGK C7HSA, men det er måske den samme type, bare fra et andet firma. Jeg har ikke nogen "sammenligningstabel" over, hvad tændrøret hedder hos de forskellige fabrikanter.

PS! Hvis du vil have det bedste, så anbefaler NGK deres iridium rør NGK CR7HIX til Agilityen, men det er en udskrivning på ca. 140,- Fortvivlethock:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#4
Takker for svarene

Jeg har lige studset den nævnte servicemanual igennem, og det ser jo ud til at I begge har ret Grin

Grunden til skiftet var egentlig at den er lidt svær at få igang - også inden det blev lidt koldt i vejret. Jeg kan se her på siden at der er noget smuds med ventiljusteringen på den kære Kymco, og den skal være 0,08 istedet for 0,04 som nævnt i servicemanualen. Det kunne jeg selvfølgelig lige prøve at rende over også. Der ser ikke ud til at være det store problem i den justering iht. servicemanualen.
Svar


Forum spring: