28-10-2007, 19:00
Ja så fik jeg skifted cylinder og top og den tog fint omdrininger på støteben , fint tænkte jeg og kørte hjem af men den trak ike rigtigt synes jeg , hmm nå det måtte jeg jo kigge på over på jobbet i morgen.
Men da jeg var ca 2½km fra mig selv, tog den bare omdringer, men tabte fart pis tænkte jeg og slap gassen men den ville ikke falde til tomgang, det første jeg gjore var at slukke for tændingen men det haved ingen virkning, så hev jeg tændrørs hætte og den forsatte bare, med at køre mange omdringniner.
Så var gode råd dyre hurtigt fik jeg skruget sædekassen af og hev benzinslangen af og efter ca 20sek stoppede den puha.
Fik tråkked den hjem , spliddet den ad og fant ud af min rem var knegget .
Billed
Nu til mit spørgsmål hvorfor fanden ville den ikke slukke selv om jeg havde pilled tændrørs hætten af . hock: hock: hock: hock: .
Lige en ting til oppe ved min vario skal der være plads mellem den yderste og den inderste, altså nede i bunden
Men da jeg var ca 2½km fra mig selv, tog den bare omdringer, men tabte fart pis tænkte jeg og slap gassen men den ville ikke falde til tomgang, det første jeg gjore var at slukke for tændingen men det haved ingen virkning, så hev jeg tændrørs hætte og den forsatte bare, med at køre mange omdringniner.
Så var gode råd dyre hurtigt fik jeg skruget sædekassen af og hev benzinslangen af og efter ca 20sek stoppede den puha.
Fik tråkked den hjem , spliddet den ad og fant ud af min rem var knegget .
Billed
Nu til mit spørgsmål hvorfor fanden ville den ikke slukke selv om jeg havde pilled tændrørs hætten af . hock: hock: hock: hock: .
Lige en ting til oppe ved min vario skal der være plads mellem den yderste og den inderste, altså nede i bunden