Søg Garagen Hej Gæst! Register

Er denne cylinder brugbar?
#37
DutchDK Skrev:Eller man bukker dem længere ud.

Dutch

ja men jeg ville aldrig bukke dem ud, man skal jo gøre det præcist, og så er det metalplader i std og carbon i race. Bare hvis de knækker.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#38
sukedk2001 Skrev:ja men jeg ville aldrig bukke dem ud, man skal jo gøre det præcist og så er det metalplader i std og carbon i race. Bare hvis de knækker.

Det er stadig ikke selve bladene du bukker i, men stoppene som du selv skriver. Det tager bladene ikke skade af på nogen måde.

Jeg tog forsigtigt en flad spidstang og vippede i midten af bladstopperen ved at trække den væk fra huset, som vist på billedet.
Svar
#39
Lehmann Skrev:Det er stadig ikke selve bladene du bukker i, men stoppene som du selv skriver. Det tager bladene ikke skade af på nogen måde.

Jeg tog forsigtigt en flad spidstang og vippede i midten af bladstopperen ved at trække den væk fra huset, som vist på billedet.

Det var nu mere det at bladene skal åbne sig mere end de er beregnet til?
Svar
#40
sukedk2001 Skrev:Det var nu mere det at bladene skal åbne sig mere end de er beregnet til?

Til det vil jeg sige at de er i forvejen beregnet til at åbne som en ubegrænset, da de har samme tykkelse som et Big Max membranblad, som åbner mere.

Det vil jeg ikke være nervøs for på noget tidspunkt.
Ivrig scooterkører både på gaden og på banen.
Har rodet med scootere siden 95, hvor jeg startede i lære.
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_vi...p?ID=12360
Svar
#41
Jeg plejer at gøre sådan her : http://www.billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=1379

Så bliver begge plader (hvis de er splittet) trukket præcist ud, så de ikke står skævt. :wink:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#42
Tak for svarene mht membranen!

Men hvor langt skal de bukkes ud? bare en smule?
Svar
#43
Jeg bukkede dem på min big max sådan at de lige kan gå ned i blokken igen.
Svar
#44
homer Skrev:Jeg bukkede dem på min big max sådan at de lige kan gå ned i blokken igen.

Samme her.
Svar
#45
Og det med CDI'en, er der en der ved om den ER begrænset, eller der bare ikke er mere fut i den nye cylinder? eller er rullerne for lette (6,5gram)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#46
h_haugbolle Skrev:Og det med CDI'en, er der en der ved om den ER begrænset, eller der bare ikke er mere fut i den nye cylinder? eller er rullerne for lette (6,5gram)

Din nye cylinder skal kunne trække mere end 60 km/t. på klokken, det er helt sikkert. Også med 6,5 gram ruller, som jeg nok kunne finde på at skifte til 7,5 gram. Så der er andet galt.

Men har endnu ikke hørt om at CDI'en er begrænset på PGO.

Membranen kan gøre udfaldet, hvis ikke den vil over 55 km/t.
Ivrig scooterkører både på gaden og på banen.
Har rodet med scootere siden 95, hvor jeg startede i lære.
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_vi...p?ID=12360
Svar
#47
Hvad har du så gjordt med hendsyn til tilkørsel af cylinder Spørgsmålstegn
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#48
Lehmann: Det er en CPI Popcorn :wink:

Big7000: Jeg har kørt meget roligt de første 60 km, og derefter har den fået lidt mere gas og så ved efter omkring 90 km har den prøvet at få fuld gas. Ved godt det ikke er den bedste/længste tilkørsel, men nu var cylinderen jo heller ikke så dyr Griner
Svar


Forum spring: