Søg Garagen Hej Gæst! Register

En tur på 980 km.
#1
Jeg tror at hvis vejret er godt idag, så vil jeg trille en lille tur på 980 km.

Joke self. Hvem fanden kan køre 980 km på én dag?
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hanzi Skrev:Jeg tror at hvis vejret er godt idag, så vil jeg trille en lille tur på 980 km.

Right. Hvis du holder en gennemsnitsfart på 60 km/t, så skal du køre i 16 timer og 20 minutter uden stop.

Og for at holde en gennemsnitsfart på 60, så skal du køre stærkere end 60 km/t i en stor del af tiden, specielt hvis du har tænkt dig at holde pauser, spise, tanke benzin, tisse eller andre ting der ikke kan gøres mens du kører på scooteren.

Så god tur du...

Dutch
#3
DutchDK Skrev:Right. Hvis du holder en gennemsnitsfart på 60 km/t, så skal du køre i 16 timer og 20 minutter uden stop.

Og for at holde en gennemsnitsfart på 60, så skal du køre stærkere end 60 km/t i en stor del af tiden, specielt hvis du har tænkt dig at holde pauser, spise, tanke benzin, tisse eller andre ting der ikke kan gøres mens du kører på scooteren.

Så god tur du...

Dutch

Slap dog af mand. Læs dog videre. Det var en joke!
#4
Hanzi Skrev:Slap dog af mand. Læs dog videre. Det var en joke!

Hva var ideen med tråden? :P
[Image: http://img205.imageshack.us/img205/5090/dkirlcj6.jpg]

Så er jeg squ på KTS! Det er det bedste der er sket siden kæresten <3 :D
#5
En lidt mærkelig joke, må man sige Grin. Men hvis big'en kunne holde til topfart hele turen, og jeg holdt så få pauser som overhovedet muligt, ja så kunne jeg godt finde på det. Bare for at få nogle km på tælleren Griner. Meeen min bagdel bliver træt efter små 300 km, så kræver den en pause på et døgns tid Grin.
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hanzi Skrev:Slap dog af mand. Læs dog videre. Det var en joke!

Right, som man kan se i mit indlæg, der citerede jeg HELE dit indlæg. Der stod intet om at det var en joke. Det var kl 06:49. Så hvordan skulle jeg kunne læse videre ? Det var HELE dit indlæg jeg citerede jo, så der var INTET at læse videre.

At du så efterfølgende prøver at "redde" den, ved at redigere dit indlæg kl 07:45, og der tilføjer at det er en joke, for derefter at svare mig og sige. at jeg skulle læse videre, er bare for gennemskueligt.

Så slap du af, og begynd at opføre dig som et voksent menneske, også i dine indlæg.

Denne tråd er hermed låst, og du har en advarsel hængende de næste 21 dage.

Dutch


Forum spring: