Søg Garagen Hej Gæst! Register

jog R problemer efter skiven blev taget
#1
jeg pillede skiven på min jog R og strammede bolten igen fint osv.
men da jeg startede den kunne jeg med det samme høre at der var noget galt, jeg tror at luftfilteret af en eller anden mærkelig grund er blevet utæt?
den kan heller ikke holde i tomgang og det kunne den godt før og så har den også mistet en hel del optræk end den havde før. den køre 50 nu.
når jeg starter den med starter motoren så siger den også meget skrallende lige når motoren er startet??
>God Riders< We ride together, we die together
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg tror ikke du har monteret det korrekt. Åben op og kig igen... Luftfilteret kan være blevet "utæt" eller er faldet lidt af.. Bare pres det på igen...
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#3
jamen jeg har jo ikke afmonteret luftfilteret, det blev bare utæt efter jeg pillede skiven
>God Riders< We ride together, we die together
Svar
#4
Theisen Skrev:jamen jeg har jo ikke afmonteret luftfilteret, det blev bare utæt efter jeg pillede skiven

Det kan det jo ikke .. Vario og luftfilter har jo ikke en disse med hinanden at gøre? Du må enten have komme til at røre ved det eller der kommet en tandfe og gjort det. Måske er den slet ikke utæt? Kan være den har fået en anden moter lyd da du fjernede skiven?
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#5
nej jeg ved godt at de ikke har noget med hinanden at gøre, men den får jo ikke en anden motor lyd ved at man piller skiven
>God Riders< We ride together, we die together
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Theisen Skrev:nej jeg ved godt at de ikke har noget med hinanden at gøre, men den får jo ikke en anden motor lyd ved at man piller skiven

Jo lidt en anden... Den larmer jo slet ikke lige så meget.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#7
min det larmer lidt mere når har jeg piller skiven på min jog r.
men ved i hvor meget den skrue det som skal holde det der kickstarter noget,
hvor meget den skal stammes ? Smil
Svar
#8
Mathiasd1 Skrev:min det larmer lidt mere når har jeg piller skiven på min jog r.
men ved i hvor meget den skrue det som skal holde det der kickstarter noget,
hvor meget den skal stammes ? Smil
Du bedes venligst trykke på saksesymbolet [Image: icon_edit.gif] , i øverste højre hjørne i dit indlæg, og rette indlægget, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en PB.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#9
Theisen Skrev:jeg pillede skiven på min jog R og strammede bolten igen fint osv.
men da jeg startede den kunne jeg med det samme høre at der var noget galt, jeg tror at luftfilteret af en eller anden mærkelig grund er blevet utæt?
den kan heller ikke holde i tomgang og det kunne den godt før og så har den også mistet en hel del optræk end den havde før. den køre 50 nu.
når jeg starter den med starter motoren så siger den også meget skrallende lige når motoren er startet??
Du bedes venligst trykke på saksesymbolet [Image: icon_edit.gif] , i øverste højre hjørne i dit indlæg, og rette indlægget, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en PB.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: