Svar: 16
Tråde: 7
Tilmeldt: Sep 2007
Hey, nu har jeg endnu et problem, har fået lavet det med at den var ved at gå ud, når jeg startede( gik i orden af sig selv) Det startede med at når jeg gav bund gas, begyndte motoren at hakke, lidt i kørslen, og det har nu udviklet sig til at den køre meget langsommere hvis jeg giver fuld gas.
Den kører næsten normal fart, hvis man giver den næsten fuld gas. Har lidt overvejet at skifte kaburator, da jeg har haft så mange problemer med den, er det en dum ide, eller har i et foreslag til hvad jeg kan gøre.
På forhånd tak.
Svar: 1.432
Tråde: 37
Tilmeldt: Apr 2007
Rens karbu.. For stor dyse kunne det tyde på?
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar: 16
Tråde: 7
Tilmeldt: Sep 2007
Er det ikke lidt underligt, at det kan komme fra den ene dag til den anden.
Svar: 1.432
Tråde: 37
Tilmeldt: Apr 2007
Hans Skrev:Er det ikke lidt underligt, at det kan komme fra den ene dag til den anden.
Kan jo være den lige er blevet beskidt nok til at den ikke kan køre ordenligt.. Ja hvis det var mig vill jeg gøre det også vende tilbage.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar: 16
Tråde: 7
Tilmeldt: Sep 2007
Hvis jeg skal omdyse, hva vil i så foreslå.
Der er kun tun på vario, udstødning, også ubegrænset cdi, og så er begrænsning selvfølgelig fjernet. Der er en 92 i lige nu.
Svar: 1.432
Tråde: 37
Tilmeldt: Apr 2007
Hans Skrev:Hvis jeg skal omdyse, hva vil i så foreslå.
Der er kun tun på vario, udstødning, også ubegrænset cdi, og så er begrænsning selfølgelig fjernet. Der er en 92 i lige nu.
92 ! Ikke lidt stort?? Ved ikke hvad en std. dyse er på en jog.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar: 16
Tråde: 7
Tilmeldt: Sep 2007
Ja kan godt være, da jeg købte den var der 102, tror jeg vist det var, men der var der også tun cylinder på. Jeg har jo også, powerluftfilter på.
Svar: 1.432
Tråde: 37
Tilmeldt: Apr 2007
Hans Skrev:Ja kan godt være, da jeg købte den var der 102, tror jeg vist det var, men der var der også tun cylinder på. Jeg har jo også, powerluft filter på.
Tror ikke du skal have en større dyse end de 70 - 80 stykker MAX. Hvis du altså har std. cyl+karbu på?
Hvor bor du?
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar: 16
Tråde: 7
Tilmeldt: Sep 2007
Svar: 1.432
Tråde: 37
Tilmeldt: Apr 2007
Hans Skrev:Fredericia.. hvorfor?
Så kunne jeg hjælpe dig :P Men det er desværre udelukket da jeg bor i Århus. Nå men.. prøv at dys lidt ned eller lad og vente på at Energy svare.. Tror han ved hva std. dysen er på en job.
EDIT: Jeg har fundet frem til at en std. dyse på en jog er #70 - Prøv dig frem der omkring...
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar: 47
Tråde: 6
Tilmeldt: Jan 2007
Hmm har generalt bemærket at jogen ire utroligt hurtig i starter relæet og det kan godt give nogle udsving i motorgang og få den til og gå ud.
blood from a stone, water from wine.
Born under an ill-placed sign.
a stroke of bad luck, wrong place, wrong time.
this flyer is out of line
Kymco Agility.. 17789Km på 1 år.... Tager en dag af gangen