Søg Garagen Hej Gæst! Register

Powerfilter på giantco
#1
Hej, jeg har et powerfilter til at ligge som en ven rådede mig til at købe. men det ser ikke ud til at passe, http://www.scooter-shoppen.dk/default.as...&item=9474
Kan jeg købe en anden slange til min giantco så det kan passe der på???. Har set andre giantco'er med et powerfilter der ligner meget.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
spacepirat Skrev:Hej, jeg har et powerfilter til at ligge som en ven rådede mig til at købe. men det ser ikke ud til at passe, http://www.scooter-shoppen.dk/default.as...&item=9474
Kan jeg købe en anden slange til min giantco så det kan passe der på???. Har set andre giantco'er med et powerfilter der ligner meget.

Just for your information, du er godt klar over at det ikke giver noget at sætte et powerfilter på din Giantco foruden mere larm, både for dig og dine omgivelser?

- Jeg ved at Thansen har et powerfilter som passer på karburatoren. Tag mål af studsen på karburatoren, så ved du hvilken størrelse powerfilteret skal være og slipper for at fuske med en slange.
Svar
#3
SLK Skrev:Just for your information, du er godt klar over at det ikke giver noget at sætte et powerfilter på din Giantco foruden mere larm, både for dig og dine omgivelser?

- Jeg ved at Thansen har et powerfilter som passer på karburatoren. Tag mål af studsen på karburatoren, så ved du hvilken størrelse powerfilteret skal være og slipper for at fuske med en slange.

Og det suger også skidt og møg ind i karburatoren?
Svar
#4
SLK Skrev:Just for your information, du er godt klar over at det ikke giver noget at sætte et powerfilter på din Giantco foruden mere larm, både for dig og dine omgivelser

Ja og mere opmærksomhed fra de blå mænd. Frækolice:
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#5
Jps Skrev:Og det suger også skidt og møg ind i karburatoren?

Kan man ikke godt få et powerluftfilter i den dyre ende som ikke suger skidt ind i karburatoren?
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
ja er godt klar over det ikke giver noget, på nær vis der var godt med tun på. Men min "ven" sagde at det kom til at lyde godt??? men det gør det måske slet ikke, ga' kun 25kr. for det på tilbud så det er ikke det store tab
Svar
#7
big7000 Skrev:Kan man ikke godt få et powerluftfilter i den dyre ende som ikke suger skidt ind i karburatoren?

Aner det faktisk ikke. Men det er dumt at køre med uanset hvad, da det LARMER. Grin
Svar
#8
spacepirat Skrev:ja er godt klar over det ikke giver noget, på nær vis der var godt med tun på. Men min "ven" sagde at det kom til at lyde godt??? men det gør det måske slet ikke, ga' kun 25kr. for det på tilbud så det er ikke det store tab

ja 25 kr er ikke det store tab, men som jps skriver:


jps Skrev:Det suger også skidt og møg ind i karburatoren?

Powerluftfilteret suger skidt ind i karburatoren og videre ind i cylinderen og kan ridse, som kan ende med tab af kompression = mindre motorkraft.

I sidste ende skal du ud og købe ny cylinder + stempel, hvis det går helt galt.
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#9
Er det mon ikke muligt at få sit luftfilter til at sidde et andet sted (mere skjult) istedet for på baghjulet/over variatoren?
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
MartinAndersen142 Skrev:Er det mon ikke muligt at få sit luftfilter til at sidde et andet sted (mere skjult) istedet for på baghjulet/over variatoren?

Hjelmboksen via en spiralslange.
Svar
#11
Jeppe K Skrev:Hjelmboksen via en spiralslange.

Altså nede i hjelmrummet?
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
#12
Som de andre siger; drop det! Spild af tid og penge .. Nytter ikk' en skid Smil
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar


Forum spring: