Søg Garagen Hej Gæst! Register

CPI vil ikke starte igen
#13
h_haugbolle Skrev:Kan man så forhindre at sådan noget slagger for fremtiden sætter sig på tændrøret?

Kun ved at holde stempeltop og topstykke helt rent for sod, Og det er praktisk taget umuligt, for hvem gider pille topstykket a' 1-2 gange om måneden, og rense det??(jeg gør ikke ). Men du kan jo sørge for, at tændrøret altid er cociofarvet Smil, så skulle det problem ikke opstå mere. Mit er nu altid lidt sort. Det er nemlig endnu ikke lykkedes mig, at få den helt rigtige farve på mit tændrør Ked af det.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
h_haugbolle Skrev:Kan man så forhindre at sådan noget slagger for fremtiden sætter sig på tændrøret?

Du bruger vel en forkert olie der ikke kan brændes af ved den temperatur din motor arbejder ved, eller et for koldt tændrør. Ang. rensning af stempel og top, det har jeg aldrig gjort, jeg har brugt den olie der futter af i min motor, og sørget for rent luftfilter samt rette hoveddyse, så skulle det ikke være nødvendigt.
NB jeg bruger Castrol TTS
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#15
En ting med cpi er, at de er ret ustabile. Bla. tåler de ikke regn. Har en ven med cpi og hans går død hver gang det har regnet, så et råd er at bruge noget vandafvisende på alt el, ellers kan jeg ikke hjælpe.

Redigeret af Dutch - Så indlægget er i overenstemmelse med reglerne.
raptor ejer sjov maskine skal bare ha' skiftet dele....
Svar
#16
hej jeg har samme problem med min giantco.
jeg køre 23km hver vej på arb. og hvis jeg holder mig til de 60km/t sker der ingen ting men hvis jeg giver den bundgas for længe så går det galt, så må den stå og "blive kold igen"
men 60 er også fint for når jeg nærme mig arbejdet får den fulde hammer og de 70-75 mærkes fedt selvom det ikke er meget for nogle.
Svar
#17
Unifox Skrev:hej jeg har samme problem med min giantco.
jeg køre 23km hver vej på arb. og hvis jeg holder mig til de 60km/t sker der ingen ting men hvis jeg giver den bundgas for længe så går det galt,så må den stå og "blive kold igen"
men 60 er også fint for når jeg nærme mig arbejdet får den fulde hammer og de 70-75 mærkes fedt selvom det ikke er meget for nogle.

Jeg har intet problem med at køre lang tid med bundgas, har du standart dyse?
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
Jps Skrev:Ja, men det er sandt.

Hiver du stikkene fra til de to modstande bag fronten på din Big i dag (hvor den så kan køre) kan motoren fortsat køre. De er ikke skyld i hvis motoren ikke kan starte!

De er kun i brug når du hhv. kører med positionslys (lille modstand) og slukket lys (stor modstand. Ellers hænger de der kun til pynt når lyset er tændt. Grin
Svar
#19
Lehmann Skrev:Hiver du stikkene fra til de to modstande bag fronten på din Big i dag (hvor den så kan køre) kan motoren fortsat køre. De er ikke skyld i hvis motoren ikke kan starte!

De er kun i brug når du hhv. kører med positionslys (lille modstand) og slukket lys (stor modstand. Ellers hænger de der kun til pynt når lyset er tændt. Grin


Takker for oplysningen Hr. Lehmann Grin.
Svar


Forum spring: