13-09-2007, 19:51
Hvor sidder begrænsningerne på sådan en. Kan det ikke godt passe med at den kan rende 90 uden begrænsninger?
Peugeot Speedfight rally victories tuning?
|
||
13-09-2007, 19:51
Hvor sidder begrænsningerne på sådan en. Kan det ikke godt passe med at den kan rende 90 uden begrænsninger?
13-09-2007, 20:36
AC el. LC ?
Victory serien er som alle andre Speedfights rent motormæssigt, det er udelukkende en kosmetisk ændring, der adskiller den fra de andre Speedfights, derfor er begrænsningerne de sammen som på andre Fights - (varioskive, blindrør, cyl.+topstykke (AC), og mager dysning). LC modellerne kører lidt stærkere end AC'erne - der kører de 60-65km/t. (som de fleste andre afdroslede scootere), LC'en dermod render de 70-75km/t. (Irl. målt - ej speedovisning) fordi den er højere komprimeret og derfor yder lidt mere end AC'en.
14-09-2007, 19:27
Det er en AC.
Når du skriver Cylinder, topstykke. skal det så skiftes ud eller er der noget man skal fjerne der i?
14-09-2007, 19:39
hellbinde Skrev:Det er en AC. Cyl. på de nye Fights har ændret placeringen af pindboltene (til udstødningen) på cylinderen, så man ikke umidlbart kan sætte en anden udstødning på, medmindre man ændrer pindboltenes placering el. fusker den nye udstødning (el. køber en anden cyl). Topstykket er lavt komprimeret så ydelsen bliver lidt slatten, så det skal skiftes el. drejes ned.
15-09-2007, 10:23
okay. Så nyt cylinderkit og udstødning.. Så kommer den til at køre stærkt? .. Skal man også skifte karburator?
| ||
« Næst ældste | Næst nyeste »
|