Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hjælp min Giantco
#1
Hej!!! Vi har sikkert haft emnet oppe et par gange, men lade os lige tage den igen.
igår var jeg den heldige "vinder" af en protuna pakke med indhold af en cdi-box.
I løber af et par sek, var den sat på og her til morgen var den på "jomfru" tur da jeg skulle på arbejde, en vej der er 23km. Den kørte fint ca. 70+ men da jeg var ca. 500m fra arbejdet begynde den ikke at tage gas og gik ud. den startede fint igen men ville ikke have gas. Så jeg træk den op til t.-hansen han skrue på vintillerne og må sige den kørte overraskene godt.
Men på vej hjem fra arbejde kørte den kun 65 og den begyndte at "hoppe" så kørte lige under de 65 men ca 10km efter skete det igen så stod midt i ingen ting prøvede at få gang i giantcoen uden held..
Skiftede til den gamle box og lod den stå lidt så kørte jeg fint hjem igen med 56kmt.

er det pga. jeg stadig køre med org. dyse eller cdi-boxen der er noget i vejen med??
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
nu har jeg fået 92"dyse så jeg håber jeg kankomme på arbejde uden stop i morgen..

er det mulig at scooteren bliver for varm eller for, for lidt benzin..
og for, for lidt benz den til at stoppe så den ikke kan køre igen for et stykke tid efter igen?
Svar


Forum spring: