Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nogen der kender denne mc scooter?
#1
Jeg ved at min storebror har kontaktet Noname Import for at spørge om denne scooter, men hun kunne ikke fortælle så meget om den da hun først lige have bestilt den hjem. Hun sagde dog at 5 allerede havde købt den på forhånd og en af disse kunne jeg da godt tænke mig at komme i kontakt med. Hvis du har en Geely Boss må du også gerne give lyd fra dig.

Det er denne, nederst på siden: http://www.nonameimport.dk/index1.asp?r=220

Kan nogen tyde hvad der står på kilstermærket bagerst?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
prøv at få type nummeret af hende, det plejer at kunne ses i en google søgning.
Hvis den hedder QG et-eller- andet er det sikkert quinguy eller noget der ligner
10 min på google burde kunne finde den
Kenneth Skou

Fun is not a straight line
Svar
#3
Stig Sørensen Skrev:Jeg ved at min storebror har kontaktet Noname Import for at spørge om denne scooter, men hun kunne ikke fortælle så meget om den da hun først lige have bestilt den hjem. Hun sagde dog at 5 allerede havde købt den på forhånd og en af disse kunne jeg da godt tænke mig at komme i kontakt med. Hvis du har en Geely Boss må du også gerne give lyd fra dig.

Det er denne, nederst på siden: http://www.nonameimport.dk/index1.asp?r=220

Kan nogen tyde hvad der står på kilstermærket bagerst?

Jeg synes der står 08(G8?) til at starte med? Det sidste kan jeg ikke tyde, ligemeget hvor tæt jeg kommer på det. Ked af det
Svar
#4
Hmm.. 08150 T ?
Svar
#5
De øvrige modeller ligner Haojin's, den øverste er klart en Haojin HJ125. (7999 hos Bike Danmark) .... Importøren er BikeDanmark.

Syns det er lidt useriøst at sælge denne type produkter (MC/Scootere) uden tech specs, uden info om modelnavn eller type. Der er heller ikke noget omkring reklamation og reparation.

Man ved jo ik hvad man køber.

I firmaprofilen står:
No Name er 100% privat ejet, ejes og drives peronlig af mig, Heidi Haugaard Pedersen. Jeg kører udelukkende i at købe billige restpartier, store som små ting, jeg har også her mulighed for at sælge meget små partier så muligheden for at sælge tingene billigere end den normale butikspris er meget stor! Jeg åbnede butikken i Kattesund d. 13/12-02 som bare 19 årig.

Billige restpartier - d.v.s. så får hun et antal af denneher hjem, men der er hverken support, værksted eller andet tilknyttet?

På siden skriver hun også at man "kan" sende hende checks forudbetalt - men jeg kan ikke finde nogen adresse at sende til .. :unsure:

Noname import - jeg det må man sku sige Ked af det Jeg ville være meget betænkelig ved at købe en MC dér. Du aner ikke hvor du kan få den repareret.

Vi har haft diskussionen én gang før herinde med et andet import firma, men jeg synes den site balancerer farligt meget på kanten af den måde man må operere på her i Danmark. Ikke en gang et CVR nummer til at tjekke firmaet på - og det SKAL oplyses, ved jeg af erfaring.

/Nighthawk
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Stig Sørensen Skrev:Hmm.. 08150 T ?

Ja det er da en mulighed. Smil
Svar
#7
      
Citat:"Nighthawk" Ikke en gang et CVR nummer til at tjekke firmaet på - og det SKAL oplyses, ved jeg af erfaring.

/Nighthawk

Nu hedder de jo også NoName Import Griner

Nej, opdagede også med det samme, at der ik var noget CVR nr. Så hvelt seriøst er det firma nok hellere ikke.
Talte med Heidi i tlf. Hun kunne ikke oplyse meget om Scooteren, da hun ik havde fået den hjem endnu. Spurgte om den var i retning alla Geely Boss. -Geely havde hun aldrig hørt om. <- Er selvfølgelig ikke verdens mest solgt mærke, men når man nu beskæftiger sig med at importer billig mc fra Kina hjem, burde man så ikke lige tjekke markede i dk først?

Der skal virkelig være nogen penge at spare, ved at handle der, da jeg er 100% sikker på, at der ikke følger ret meget service med bagefter en handle.
Svar
#8
Ja når hun ikke er CVR registreret, så er hun ikke et firma. Så simpelt er det.

Det vil sige du handler med en privatperson - ligesom hvis du handler en brugt vare i den blå avis.

Garanti: 0 :bahtongue:
Reklamation: 0 :bahtongue:
Service: 0 :bahtongue:
Returret: 0 :bahtongue:

Risiko: 100% din. :gun:

Hvem skal servicere den - og hvor får man mon reservedele fra? :raisebrow:

Skulle jeg købe 3 røreskåle eller et kukkeur til en meget billig penge, så kunne det godt tænkes jeg ville handle sådan et sted - en såkaldt køb-og-smid-væk-hvis-lortet-ikke-fungerer handel. Frækhyy:

Men sku ik en motorcykel - der vil være eftersyn og på et tidspunkt noget der skal skiftes på den. Jeg vil nok mene at købe en skulptur til 13.000 kr som måske kører i ½ år hvorefter den ikke kan køre pga mangel på reservedele, ja det er en dyr fornøjelse. :bahtongue:

Så tog jeg hellere chancen på en FMC Regal Raptor. Der er trods alt en seriøs forhandlerkæde. :respekt:

/Nighthawk
Svar
#9
Nighthawk :
> Ja når hun ikke er CVR registreret, så er hun ikke et firma. Så simpelt er
> det.
>
> Det vil sige du handler med en privatperson - ligesom hvis du handler en brugt
> vare i den blå avis.
>
> Garanti: 0 :bahtongue:
> Reklamation: 0 :bahtongue:
> Service: 0 :bahtongue:
> Returret: 0 :bahtongue:
>
> Risiko: 100% din. :gun:
>
> Hvem skal servicere den - og hvor får man mon reservedele fra? :raisebrow:

Du har ret. Til den tid vil jeg nok hellere kigge efter en brugt Geely Boss i god stand så.
Synes det ligner en god mc scooter med god mulighed for cruiser stil Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Sådan en her?

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.as...d=43185386

Godt nok darüber i Køffenhaun . men fee maskin'!

Husk at hvis du falder over et godt tilbud må du gerne købe og omregistrere en MC i eget navn - du må bare ikke køre på den før du har fået pappet. Fortvivlethades:
Svar
#11
Lige præcis sådan en fætter ja.
Bare en skam at betale 4000kr,- mere, for tilsydenladende, samme scooter i sikkert samme kvalitet. Ked af det og så er den jo også brugt.
Svar
#12
Men med Geely'en ved du hvad du får - og hvor du kan få den fixet henne.

Noname scooteren.... tjah... du ved ik hvad du får, du ved ik hvor du kan få den fixet henne.

Var det ikke noget med en Honda SCV100 Lead? Sød lille 100ccm 4-takter. Meget pænt designet - knap så høj topfart (80 km/t) ... men får kanon anmeldelser. (14.995 fra ny). - og så i den velkendte Honda kvali.

Du kan læse en test hér:
http://mc.dba.dk/asp/artikler/detail.asp...ry=Scooter

Så er der så'n lidt Listo feel over den. 8)
Svar


Forum spring: