De øvrige modeller ligner Haojin's, den øverste er klart en Haojin HJ125. (7999 hos Bike Danmark) .... Importøren er BikeDanmark.
Syns det er lidt useriøst at sælge denne type produkter (MC/Scootere) uden tech specs, uden info om modelnavn eller type. Der er heller ikke noget omkring reklamation og reparation.
Man ved jo ik hvad man køber.
I firmaprofilen står:
No Name er 100% privat ejet, ejes og drives peronlig af mig, Heidi Haugaard Pedersen. Jeg kører udelukkende i at købe billige restpartier, store som små ting, jeg har også her mulighed for at sælge meget små partier så muligheden for at sælge tingene billigere end den normale butikspris er meget stor! Jeg åbnede butikken i Kattesund d. 13/12-02 som bare 19 årig.
Billige restpartier - d.v.s. så får hun et antal af denneher hjem, men der er hverken support, værksted eller andet tilknyttet?
På siden skriver hun også at man "kan" sende hende checks forudbetalt - men jeg kan ikke finde nogen adresse at sende til .. :unsure:
Noname import - jeg det må man sku sige

Jeg ville være meget betænkelig ved at købe en MC dér. Du aner ikke hvor du kan få den repareret.
Vi har haft diskussionen én gang før herinde med et andet import firma, men jeg synes den site balancerer farligt meget på kanten af den måde man må operere på her i Danmark. Ikke en gang et CVR nummer til at tjekke firmaet på - og det SKAL oplyses, ved jeg af erfaring.
/Nighthawk