Svar: 28
Tråde: 4
Tilmeldt: Aug 2007
Hej min G. vil heller ikke over de 56 der slår den begrænsning til...
men vil også have købt en cdi fra protuna men kan du ikke lige fortælle hvordan din render i morgen hvis du for den sat i!!???!!
Svar: 24
Tråde: 6
Tilmeldt: Jun 2007
Skal nok skrive imorgen hvad den kan komme op på, har lige set på track n trace at den er ankommet til pakke omdeling
Svar: 81
Tråde: 4
Tilmeldt: May 2006
big7000 Skrev:Min gik ca 60km/t mod orginal cdi og 72-75Km/t med den nye. (På en god dag ned af bakkke.)
hehe big7000 - jeg elsker også de dage :P
Svar: 144
Tråde: 0
Tilmeldt: Jul 2007
shiyam Skrev:Nogle der ved hvor man finder nogle guides til at indstille ventiler osv.???
Kig i download sektionen der har jeg lagt en fin guide ind der beskriver emnet ganske fint.
Tollerancen er ændret til 0,10 istedet for 0,05 som den var før.
Og kold motor betyder max 30'
Ejer ikke en cykel, så hvordan helvede kan jeg være cyklist..
At jeg er mc'ist er en helt anden snak..
Det andet tager jeg som en forulempelse..
Hader cykler og alt hvad de står for.
Svar: 121
Tråde: 7
Tilmeldt: May 2007
Stupido Skrev:Jeg har pillet min skive ud, sat nye ruller i, stillet ventiler, sat gasnål og stillet skrue. Men kommer kun op på 56 på speedo (Idag skifter jeg til dyse til 94) Men de 56 er ikke altid nok
Så jeg har tænkt på at anskaffe mig en ny Cdi (Den fra protuna) men har læst forskellige inlæg om cdi'er... Nogle mener at den kan smelte et eller andet inde i knallerten....
Så er der nogen som kan fortælle mig om det er rigtigt? Nogen som selv har oplevet at en ny Cdi ødelægger knallerten? Eller nogen som har goe oplevelser med ny Cdi?
Dude, i er sku langt ude og skide der, klip den lyserøde/pink ledning ved din CDI, så er den ubegrænset...
Min den kør 110, med 70 ccm, knæk udstødning, HEBO NG kobling, topracing vario OG powerluftfilter...
Suzuki Katana LC & Suzuki FZ50 ªKª Spritteren...
Svar: 81
Tråde: 4
Tilmeldt: May 2006
Tak skal du ha..
- Det lyder ikke dårligt.
Vil du ikke tage nogle billeder af dette vidunder?
og GERNE en lille video hvor du accellerer med den.
Jeg har altid gerne ville høre en 4-takt med 70ccm tun
..om den hviiiiner som en totakter eller hvordan..
Svar: 554
Tråde: 81
Tilmeldt: May 2007
Emil
Jeg har haft klippet den sorte og røde (den længst til ventre) så kunne min ikke starte. Så du er sikker på det er den Pink der nummer tog fra højre jeg skal klippe?
Nu har jeg ubegrænset cdi på min. Vil det give extra vis jeg klipper den ledning?
Svar: 24
Tråde: 6
Tilmeldt: Jun 2007
Jeg fik så min nye cdi idag, men kunne kun kører på vej hjem fra arbejde, jeg kom op på 70 og kunne mærke at der er mere i den, jeg stiller mine ventiler i løbet af week enden og melder lige tilbage om hvordan den så kommer til at køre (ikke at den kører dårligt, den har hurtigt optræk, MEGET hurtigt)
Svar: 1.170
Tråde: 34
Tilmeldt: May 2007
4-taktere kan også have det sjovt
Skrevet af mig.
"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar: 1.432
Tråde: 37
Tilmeldt: Apr 2007
hellbinde Skrev:Emil
http://www.billig-scooter.dk/galleri/1392.jpg
Jeg har haft klippet den sorte og røde (den længst til ventre) så kunne min ikke starte. Så du er sikker på det er den Pink der nummer tog fra højre jeg skal klippe?
Nu har jeg ubegrænset cdi på min. Vil det give extra vis jeg klipper den ledning?
Lad vær med det. Den er jo ubegrænset og du kan jo derfor ikke få mere ud af den. Hvis jeg var dig ville jeg ikke risikere det.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar: 799
Tråde: 78
Tilmeldt: Dec 2006
Emil Skrev:Dude, i er sku langt ude og skide der, klip den lyserøde/pink ledning ved din CDI, så er den ubegrænset...
Min den kør 110, med 70 ccm, knæk udstødning, HEBO NG kobling, topracing vario OG powerluftfilter...
Hvorfor har du monteret knæk udstødning?....
Den har jo ikke nogen effekt....da det er en 4-takter så er det udstødningsventilen der sørger for det hele....
For overhovedet at få nogen effekt på en 4-takt knallert med en anden udstødning, så skal man tune den helt vildt....Altså andre knaster, cylinder, kaburator, og meget andet....Og SÅ kan man vinde lidt ved at give mere plads til udgangsluften, altså ved at montere en anden udstødning.
Svar: 12.709
Tråde: 83
Tilmeldt: Aug 2006
110
hock: "ægte" km/t - det er flot klaret :bow: Det er sådan ca. hvad Kymcos Agility 125cc kan klare. Jeg har i Tyskland prøvet en Agility 50 med en ægte
80'er cylinder, og en knastaksel, der gav mere tid til ind- og udsugning, Koso Hsc vario, og en potte med lidt større rør (ikke knæk), og den kunne kun nærme sig den fart under gunstige omstændigheder.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.