Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ny Cpi ved Thansen
#25
Spirit Skrev:Jeg kan nu meget godt lide udseendet på den scooter nummer 2, men er det også en god scooter?
Er der nogen her inde der kender noget til den så må i meget gerne skrive hvad i synes om den Smil

Fuldstændig det samme som CPI Oliver City, bare med nyt grej, og skjolde.

Lad os håbe de nye ændringer bliver til fordele.

CPI er et udemærket køretøj, hvis den bliver behandlet ordentligt. Dog er reservedele halv dyre, og de Thansen's egne mekanikere er ikke noget at råbe hurra for. Plastiken er billig, og dårlig på dem, så du skal ikke blive skuffet hvis de lige pludselig drysser af. Den har også en anden lyd med sådan en udstødning. Du skal nok høre den før du køber den, da det er rustfri udstødning på. Lyden er ret speciel, men det er kun en fordel Smil

Speedometeret tror jeg heller ikke er så godt, ikke hvis det er noget ala GTR. Den har mega forsinkelse på omdrejningstælleren, og viser fuldstændig forkert på speedometeret.

Jeg ville vælge en anden lidt billigere CPI, hvis det var mig, men jeg skal dog aldrig have sådan en.

HUSK ikke at købe den pga. gejlet!
Piaggio Skipper 150 cc - 13,1 hk på rullefelt (Totalskadet)
Piaggio Skipper 150 cc - Købt 12-10-2010
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#26
Okay, det lyder ikke så godt som jeg havde håbet på, så jeg holder mig nok stadig til BiG'en Smil
Men tak for svaret Blink med øjet
Alexander Rexen
Svar
#27
Hold dig langt væk fra CPi det er noget værre lort..
Køb giantco hvis du endelig skal have noget billigt, og det er 10gange så stabilt som en cpi.

Har reppet meget på cpi og du kan ikke få dem til at køre ordentligt, de er simpelthen for billigt bygget, det var måske 1 ud af 50 der kørte rimelig stabilt, resten gjorde ikke, og det var vel at bemærke kun på service.. det var en helt anden snak med dem man fik ind til rep.
kan ikke sige det nok gange.. hold dig fra lortet, du vil blive frygteligt skuffet !

Giantcoerne er langt bedre knallerter til en meget billigere pris.
Skid på service, og lav selv service på dem, eller få en anden til det..
Det kan ikke betale sig at få lavet service på dem, reservedelene er så billige at du bare køber en ny del hvis det går istykker, og de penge er hurtig tjent hjem på de service du undlader at køre til.
Ejer ikke en cykel, så hvordan helvede kan jeg være cyklist..
At jeg er mc'ist er en helt anden snak..
Det andet tager jeg som en forulempelse..
Hader cykler og alt hvad de står for.
Svar
#28
Efter hvad jeg har hørt så skulle jeg holde mig fra de billige scootere på grund af kvaliteten, men det kan jo være jeg er forkert på den Smil. Hvordan er Dr. Big i forhold til Giantco?
Alexander Rexen
Svar
#29
Spirit Skrev:Efter hvad jeg har hørt så skulle jeg holde mig fra de billige scootere på grund af kvaliteten, men det kan jo være jeg er forkert på den Smil. Hvordan er Dr. Big i forhold til Giantco?


Dr. Big er 100% bedre end Giantco'en. Bare en skam, den ikke har en 4takts motor på Smil.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#30
PGO er altså heller ikke noget at råbe hurra for, medmindre man er god på fingrene, eller kun skal bruge den i et par år.
Piaggio Skipper 150 cc - 13,1 hk på rullefelt (Totalskadet)
Piaggio Skipper 150 cc - Købt 12-10-2010
Svar
#31
Boss Skrev:PGO er altså heller ikke noget at råbe hurra for, medmindre man er god på fingrene, eller kun skal bruge den i et par år.


Selvom min driller for tiden, ville jeg aldrig bytte den til en Giantco, og det er ikke for at nedgøre Giantco, jeg skriver det Smil.
Svar
#32
Jps Skrev:Selvom min driller for tiden, ville jeg aldrig bytte den til en Giantco, og det er ikke for at nedgøre Giantco, jeg skriver det Smil.

Jeg har heller aldrig sagt det ikke passer at PGO er 100% bedre end Giantco. Grin
Piaggio Skipper 150 cc - 13,1 hk på rullefelt (Totalskadet)
Piaggio Skipper 150 cc - Købt 12-10-2010
Svar
#33
Boss Skrev:PGO er altså heller ikke noget at råbe hurra for, medmindre man er god på fingrene, eller kun skal bruge den i et par år.

Hovhov... Jeg havde en hot50 i 5 år. Serviceret som den skulle, aldrig tunet (undtagen en ikke-godkendt udstødning - thansens technigas basic). Den kørte fint og gav mig aldrig nogen problemer. Eneste defekt som blev ordnet på garanti var et blinklys .

Og den blev brugt dagligt selv i 25 cm sne.

Kærestens BigMax kører nu også dagligt, uden problemer.

Rexman
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#34
Jeg har kørt 2 ½ år på T-Rexen året rundt.
Service ved 1000 km, ca 3000 km, ca 7000 km, ca 9600 km.

Nu har scooteren kørt over 13000 km uden de store problemer.
Jeg har fået skiftet instrumentering indenfor garantien pga. knækket speedometer, samt fået skiftet udstødning, pga. gennemtærring.

Jeg kunne aldrig finde på at købe en Tante Hansen scooter!
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
#35
Rexman Skrev:Kærestens BigMax kører nu også dagligt, uden problemer....

Man kan være uheldig med alle mærker tror jeg. Min søsters BigMax døde med en raslende lyd ved lige knapt 12.000 km. Det var krydspindslejet som flækkede og fyldte motoren med små ruller og metalstumper. Cylle og stempel var ødelagte med dybe ridser og krumtappen skurrede når man tørnede den. Og det var så den scooter.
Svar
#36
Runnerdude Skrev:Man kan være uheldig med alle mærker tror jeg. Min søsters BigMax døde med en raslende lyd ved lige knapt 12.000 km. Det var krydspindslejet som flækkede og fyldte motoren med små ruller og metalstumper. Cylle og stempel var ødelagte med dybe ridser og krumtappen skurrede når man tørnede den. Og det var så den scooter.


Det minder mig om, at det er ved at være på tide at tjekke mit nåleleje. Det har kørt ca. 23.000 km.
Svar


Forum spring: