Søg Garagen Hej Gæst! Register

Begrænsinger i en Honda SFX
#1
Hej, håber der er nogen der kan hjælpe mig til at få Hondaen til at rende lidt hurtigere, uden at det bliver alt for tydeligt (og dyrt Blink med øjet). Så har lige et par spørgsmål.

1) Hvilke begrænsinger sidder der i en sfx?
2) Hvordan fjerner man dem?
3) Hvad giver det ekstra?
4) Er der andet man kan skifte, som ikke udmidelbart kan ses?

Hvis i ellers har nogle gode tips og ide'er til, hvordan jeg kan gøre den bedre eller bare smartere, på en eller anden måde, må i meget gerne skrive Grin

på forhånd tak Blink med øjet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Der står noget om Honda Sfx på denne side http://home1.stofanet.dk/carl/honda.sfx.htm

Jeg har selv haft sådan en Honda Sfx begransninger der sidder en ring i varioen som skal fjernes hvids den er i den sidder lige bag kick starteren på krumtappen og remmen kører oven på den.
Værktøj du skal bruge en stempel stopper kan købes i thansen og en størelse 15 top nøgle ,stempelstopperen skal side i hvor dit tændrør normalt sidder så det skal ud og den anden i pas på du må ikke starte scooteren med den i for du smader dit stempel, løsne møktrikken og ikke i ryk.
Du skal sefølig ha kickstarter skjoldet af først Grin .
Der sidder hvist også en begransning i luftfilteret med stor sansynlighed, du skal nok også ha tunger ruller i varioen og ha en stører dysse i kaburatoren.
Cdien er omdrejnings begrandset så du skal ha en ubegrandset.
Udstødningen er moske ikke begrandset men det var min ikke.
Jeg hvade også 70 cc cylender på Polinni Sport med 8-9 HK med standart udstødning og polinni vario hved ikke om kaburatoren var skiftet men den gik 95 km/t.

Ringen er jo ikke noget der koster meget at fjerne det bliver først lidt merer når man begynner og skal ha stører cylender på.
Kørte med standart luftfilter kasse med malossi filter svamp så det har nok været den orginale kaburator.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#3
Det med om det kan ses min så helt normal ud på nær dioder flerer steder og blå blinklys lad vær med at købe dem du bliver helt sikkert taget med dem på.
Ikke noget med knæk udstødning så kommer reklame folkne efter dig, brug en lige bag ud udstødning så er den mest normal og se på.
Sæt ikke power luftfilter på det giver kun larm og du skal ha en meget stor dysse i.
Hvids den ser normal ud og der ikke er reklame klister mærker fra div tunings dele så skulle du kunne kører uden at vække opsigt hvids du kører pænt.
Kør 30 i byerne og kør det du mener at er forsvarligt på lande vejen og afsides veje 50 og op efter kommer jo an på hvad den kommer op på.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar


Forum spring: