Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tak til Dutch!
#1
Så har Dutch har min Neo´s mellem hænderne. Tror ski jeg har fået en ny, for nu virker den også med tæt luftfilter. Jeg troede eller at min el-start og var stået af, men kun til han havde sat ledningen på Smil. Jeg vil bare sige tak for hjælpen og byder han sin hjælp, skal man ik være bleg for at tager imod den. Men det ved i sikkert allerede :wink:.

Mvh
tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Nej, han er nu ikke helt ueffen, ham Hollænderen, han har mange ærmer.. :P
Svar
#3
Han er også god til at lytte efter når der bliver sagt noget brugbart.
Piaggio Skipper 150 cc - 13,1 hk på rullefelt (Totalskadet)
Piaggio Skipper 150 cc - Købt 12-10-2010
Svar
#4
I har sq totalt misforstået mig. Jeg er en super egoist. ALT hvad jeg gør i forbindelse med dette forum, er UDELUKKENDE for min egen fornøjelse, og min egen skyld.

Hvis jeg tager ud og hjælper en bruger herfra, er det KUN med den bagtanke, at få dem til at tage med ud på en af de langture jeg arrangerer.

Når jeg arranger langture for brugerne her på forummet, er det UDELUKKENDE for at sikre mig der er nogen med når jeg kører langt, der kan hjælpe med at starte min maskine med boremaskiner, snoretræk, elastikopvridning og hvad ved jeg.. Det er squtte fordi jeg har brug for jeres selskab. Det ligesom lidt svært at snakke med jer, når vi triller derudad i enkeltkolonne med snublekyser og larmende motorer.

Og når jeg sætter ting i gang, som f.eks streamers og andet hurlumhej, er det heller ikke for at opbygge et fællesskab med jer.. Det er UDELUKKENDE for at kamouflere hvor lidt jeg har pudset på min egen maskine. I ved - så man ikke kan se skoven for bare træer.

Så jeg er slet ikke så flink som I prøver på at give udtryk for, og jeg synes det er groft at I prøver med vold og magt at ødelægge det renommé som et dumt svin, jeg møjsommeligt har opbygget ved at bruge 3 og 4 stavelses synonymer for ordet "dum" i samtaler på dette sted.

Så jeg vil efterlade jer her, ved at tyvstjæle et logo Energy har uploadet :

[Image: 1257.jpg]

Og nu må I have mig meget undskyldt, mens jeg går ud på badeværelset og smører mig ind i Kivi's bedste brune skosværte, for at fjerne den rødmen der er i mit fjæs, efter at have læst jeres indlæg...

:oops:


Grin

Dutch
Svar
#5
Ja han kan nogle ting ham den flyvende hollænder.

Han er debattør, navigatør, instruktør, observatør, redaktør, reparatør - ja man bliver helt ør.... hø hø :wacko:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Bozzie Skrev:Ja han kan nogle ting ham den flyvende hollænder.

Han er debattør, navigatør, instruktør, observatør, redaktør, reparatør - ja man bliver helt ør.... hø hø :wacko:
Bahhhhhh Humbug.. Det næste bliver vel at I begynder at samles om et lejrbål og synger hyldestsange til min ære.. Jeg er ikke en flink fyr - Alt jeg gør her, udspringer af ren egoisme. Fat det så.
:twisted:

Dutch
Svar
#7
Ja så kan vi lave snobrød på turen til Rødby og rose dig for alt det gode, men du er moske lidt en enspænder men det er da ok.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar


Forum spring: