Svar: 22
Tråde: 5
Tilmeldt: Apr 2007
Hej.
Jeg har lige skiftet dysen til 92, og skiftet rullerne til 5 gram.
Men den "Hugger" meget og motoren tøver, når man drejer gassen fra 50-100 % eller fra 0-75-100 %
Kan det have noget at gøre med, at blandingskruen står forkert. Har ellers prøvet at indstille frem og tilbage mellem 2,5-3 omgange ud (uden nogen form for forbedring) ?
Eller ventilerne ?
PS. Har også prøvet med en 94 dyse og der var det endnu være + den var meget sløvere end med standard dyse.
Svar: 42
Tråde: 15
Tilmeldt: Jun 2007
Vansack Skrev:Hej.
Jeg har lige skiftet dysen til 92, og skiftet rullerne til 5 gram.
Men den "Hugger" meget og motoren tøver, når man drejer gassen fra 50-100 % eller fra 0-75-100 %
Kan det have noget at gøre med, at blandingskruen står forkert. Har ellers prøvet at indstille frem og tilbage mellem 2,5-3 omgange ud (uden nogen form for forbedring) ?
Eller ventilerne ?
PS. Har også prøvet med en 94 dyse og der var det endnu være + den var meget sløvere end med standard dyse.
har du taget begransningerne på maskinen for ellers vil den køre som skidt. den kan jo ikke krapere alt den benzin.
er der større cyllender på eller kort sagt hvad har du gjordt ved den
/pmx
Hvorfor gå når man kan køre
Svar: 1.831
Tråde: 73
Tilmeldt: Feb 2006
Vansack Skrev:Hej.
Jeg har lige skiftet dysen til 92, og skiftet rullerne til 5 gram.
Men den "Hugger" meget og motoren tøver, når man drejer gassen fra 50-100 % eller fra 0-75-100 %
Kan det have noget at gøre med, at blandingskruen står forkert. Har ellers prøvet at indstille frem og tilbage mellem 2,5-3 omgange ud (uden nogen form for forbedring) ?
Eller ventilerne ?
PS. Har også prøvet med en 94 dyse og der var det endnu være + den var meget sløvere end med standard dyse.
Prøvet mindre dyse, hva?
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar: 22
Tråde: 5
Tilmeldt: Apr 2007
Skiven er pillet..
Optrækket er også godt nok, når den kommer igang... Men hvis du køre med halv gas, og så giver fuld gas går der langt tid før der sker noget og den går også ned i omdrejninger. Men tilsidst kommer den og trækker nogenlunde...
Det lyder som om den får alt for meget, men har læst herinde at størrelse 94 var den bedste og 4 grams ruller (jeg har 5 grams i nu og dyse 92)
Der er ikke større cylinder på
Svar: 1.831
Tråde: 73
Tilmeldt: Feb 2006
Vansack Skrev:Skiven er pillet..
Optrækket er også godt nok, når den kommer igang... Men hvis du køre med halv gas, og så giver fuld gas går der langt tid før der sker noget og den går også ned i omdrejninger. Men tilsidst kommer den og trækker nogenlunde...
Det lyder som om den får alt for meget, men har læst herinde at størrelse 94 var den bedste og 4 grams ruller (jeg har 5 grams i nu og dyse 92)
Du kan ikke generalisere hvilken dyse der er bedst, ikke to ens motorer kører bedst på ens dyser, så prøv dig frem. Noget tyder på den får for meget ved at en 94ér gør problemet værre.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar: 2.290
Tråde: 89
Tilmeldt: Jan 2006
Sådan en er vel altid sløv i gassen
Svar: 396
Tråde: 5
Tilmeldt: Jun 2007
Jeg er næsten 100 % på at det er din accelerations pumpe der ikke virker optimalt.
Piaggio Skipper 150 cc - 13,1 hk på rullefelt (Totalskadet)
Piaggio Skipper 150 cc - Købt 12-10-2010
Svar: 22
Tråde: 5
Tilmeldt: Apr 2007
Jeg har prøvet at stille på blandingsskruen.
Jeg ved ikke om ventilerne er indstillet ordenligt, men har lige fået fat i et søgerblad, så vil lige kigge på det.
Jeg tror også jeg vil prøve med en endnu mindre dyse.
Og hvor er det luftskruen sidder ??