tolund Skrev:det lyder lidt som noget man skal prøve, jeg har lige købt mig en Agility og kører på 92, jeg mente ikke at man skulle kunne mærke forskel på 92 og 95. Men det lader til jeg må revidere min opfattelse. Min sprøjter frisk ud af landevejen med 65 km/t og dør på bakkerne 35 km/t
Jeg mente at det måske er fordi den ikke er kørt til, den har lige rundet 250 km
Min lavede næsten det samme nummer lige efter 'jomfrudommen' var blevet fjernet.
Ikke at jeg kørte 65, for det kunne jeg ikke. Grundet en ret slap vario fedtede den en del, så jeg op ad bakke næsten bibeholdt omdrejningerne men gik godt ned i hastighed.
Sikkert en 'skade' helt tilbage fra første store serviceeftersyn. Da faldt min tophastighed (lovlig) fra 35 til 30
hock:
(Bagklogskab er jo en eksakt videnskab
)
Værkstedet kunne ikke se, at det var et problem. De gjorde i hvert fald ikke noget ved det de følgende gange maskinen var inde, selv om jeg gjorde opmærksom på den mærkbart lavere tophastigheed.
Og det nye værksted, der skiftede 'noget' derinde, var åbenbart ikke opmærksom på det. Ved seneste eftersyn, blev det så ordnet, så jeg nu kan få nålen over 60, skulle jeg lyste så.
Økonomien har også fået endnu et spark opefter.
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!