Svar: 8.383
Tråde: 350
Tilmeldt: Jul 2005
Rexen Skrev:Jeg har aldrig prøvet det før så derfor beklager jeg for at lyde så uviden. Men hvis der ikke sker noget ved at køre rundt med en 100 dyse, hvad er så grunden til at jeg skal skifte til en mindre?
For at få en mere stabil tomgang f.eks?
Det er powerfilteret der sidder på, men det vækker meget opsigt hos politiet så derfor vil jeg gerne have den originale luftfilter kasse på, men så kommer problemet.
Ved at køre med for stor dyse, 4takter din scooter sikkert a' H. til, og kører dermed ikke optimalt.
Derfor skal du ned i en standardstørrelse. Problemet med dit luftfiilter skulle gerne forsvinde, når det originale kommer på, og dysen er nede i en str. 72-74.
Svar: 9
Tråde: 1
Tilmeldt: Aug 2008
Ah okay. Mange tak for hjælpen Jps. Scooteren kører dejligt nu, selv om den dyse stadig sidder i men det ordner jeg i morgen og så skulle det hele være på plads. Den kører 60 ned af en lille bakke så helt kedelig blev den ikke
Svar: 8.383
Tråde: 350
Tilmeldt: Jul 2005
Rexen Skrev:Ah okay. Mange tak for hjælpen Jps. Scooteren kører dejligt nu, selv om den dyse stadig sidder i men det ordner jeg i morgen og så skulle det hele være på plads. Den kører 60 ned af en lille bakke så helt kedelig blev den ikke
Køb dyse 72, 74 og 76, så du har noget at skifte med. Bare for at være på den sikre side, når scooter er lavet helt lovlig.
Svar: 9
Tråde: 1
Tilmeldt: Aug 2008
Det gør jeg så. Helt lovlig bliver den vist aldrig, jeg har også pillet skiven