Søg Garagen Hej Gæst! Register

Remmen fedter
#1
min kilrem fedter hvad kan jeg gøre for den stopper? tror jeg har fået noget fedt på varioen
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ny rem, og affedt alt hvad remmen har kontakt med, brug fx. bremserens, fortynder el. rensebenzn til at affedfte med.
Svar
#3
Energy Skrev:Ny rem, og affedt alt hvad remmen har kontakt med, brug fx. bremserens, fortynder el. rensebenzn til at affedfte med.

energy > du har bare styr på pisset Smil takker Smil vil jeg kikke nærmere på Smil
Svar
#4
Iflg. vor ven zzip, vil fænomenet også ofte kunne optræde, hvis man bruger visse fabrikater af remme med Kevlar, da disse er stivere og mere "glatte" end remme uden Kevlar Fortvivlethock:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#5
kragen Skrev:Iflg. vor ven zzip, vil fænomenet også ofte kunne optræde, hvis man bruger visse fabrikater af remme med Kevlar, da disse er stivere og mere "glatte" end remme uden Kevlar Fortvivlethock:

oki den har jeg aldrig hørt før Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Ja, Kevlarremme skal varmes op før de bider ordentligt. Jo hårdere, jo mere varme ska de have.
Jeg har endnu ikke stødt på en rem, der bider bedre end den orig. når vi snakker ca. 10hk på baghjulet. Så behold den orig. så længe så muligt, det værste der kan sker er, at den springer.
Svar
#7
Energy Skrev:Ja, Kevlarremme skal varmes op før de bider ordentligt. Jo hårdere, jo mere varme ska de have.
Jeg har endnu ikke stødt på en rem, der bider bedre end den orig. når vi snakker ca. 10hk på baghjulet. Så behold den orig. så længe så muligt, det værste der kan sker er, at den springer.

har sådan en stage6 en :/ men den fedter lige når jeg giver gas, og så trækker den ellers med 9000omdreninger hele vejen
Svar
#8
sukedk2001 Skrev:har sådan en stage6 en :/ men den fedter lige når jeg giver gas, og så trækker den ellers med 9000omdreninger hele vejen
Du har shimmet ordentligt ud ikk' ?

Dutch
Svar
#9
DutchDK Skrev:Du har shimmet ordentligt ud ikk' ?

Dutch

shimmet? pyhh det ord kender jeg ikke, kan du ikke skære ud i pap?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Efter jeg havde renset min fik den lige med lidt meget fint sandpapir, og derefter rensning igen ..
Svar
#11
Tror jeg har fundet fejlen :oops:

åbentbart har den slange oppe fra olietanken, ikke siddet ordentligt... den spilte lige 1,5liter olie ud i mit bryggers Ked af det har sat den på plads så nu må jeg jo lige se om det hjalp...
Svar
#12
Hehe. Det kan selv ske for den bedste Grin
Svar


Forum spring: