Søg Garagen Hej Gæst! Register

Skriv til din lokale partifælle
#13
T Skrev:I må jo kunne aftale lidt rabat, eksempelvis i form af en rævehale på stang hvis JPS lover at give en god anmeldelse Griner

Ja, eller en gratis kineserbike ville vel også være på sin plads? Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
Hvad venter du på?
Jeg skal sige dig at det nytter ikke så meget at forhandlere henvender sig, for det ses mere som et salgsfremstød.
Det er ihvertfald de kommentarer jeg har fået på div. skrivelser.
Det er noget helt andet med forbrugere/potentielle vælgere
Kenneth Skou

Fun is not a straight line
Svar
#15
Parkhave Skrev:Hvad venter du på?
Jeg skal sige dig at det nytter ikke så meget at forhandlere henvender sig, for det ses mere som et salgsfremstød.
Det er ihvertfald de kommentarer jeg har fået på div. skrivelser.
Det er noget helt andet med forbrugere/potentielle vælgere


Men så skal alle brugere på BS, være med i fremstødet for blødere regler for 2hjulere Smil.
Svar
#16
Stig Sørensen Skrev:Selvom det nok ingen betydning får, hvad med en online underskriftsindsamling?
Jeg kunne nok bikse noget sammen..

Jeg vil ha' 125cc på B-kørekortet!!

Hvor skal jeg skrive under ??

Go for it, du er IKKE alene !

:twisted:
Svar
#17
Jeg synes vi skal vises os her på BS/BMC at vi synes 125cc på B-kortet er ansvarligt og en god ide for os danskere.
Der skal jo stå noget tekst ved en online underskriftsindsamling der forklarer hvorfor man mener som man gør.
Vil nogen ikke nok komme med et par bud på hvordan opstillingen kunne være?
Bare kom med Jeres forslag, tak.

Jeg synes jo selv at det ville hjælpe mange danskere som bor lidt uden for byen og reelt set har brug for 2 biler for at komme på arbejde. Ved at måtte kører på 125cc ville en mc-scooter jo være et rigtig godt alternativ til bil nummer 2.

Hjælp tak med formulering så vi kan få det her igang.
Også dig Kenneth Blink med øjet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
Der skal slås meget kraftigt på miljøhensynet.
Især i storbyerne hvor der snart vil komme afgift for at køre ind i byerne, de såkaldte bompenge.
En lille 4 takt scooter/mc forurener meget mindre end 1 bil med bare en passager i.
P-plads problemer vil blive mindre da der kan stå mc/scooter mange flere steder i byerne.
Motorvejsnettet blivermindre belastet, alle veje bliver mindre belastet pga. mindre vægt og generelt mindre enheder på vejene.
So sagt slå meget på miljøet , det er det eneste der kan trænge igennem til de rød/grønne koalitioner, som ikke giver en hujende fis for individets ret til at vælge transport middel.
Kenneth Skou

Fun is not a straight line
Svar
#19
Parkhave Skrev:Der skal slås meget kraftigt på miljøhensynet.
Især i storbyerne hvor der snart vil komme afgift for at køre ind i byerne, de såkaldte bompenge.
En lille 4 takt scooter/mc forurener meget mindre end 1 bil med bare en passager i.

Godt argument, nogen der kan dokumentere påstanden?

Citat:P-plads problemer vil blive mindre da der kan stå mc/scooter mange flere steder i byerne.
Motorvejsnettet blivermindre belastet, alle veje bliver mindre belastet pga. mindre vægt og generelt mindre enheder på vejene.

Igen gode points.

Citat:So sagt slå meget på miljøet , det er det eneste der kan trænge igennem til de rød/grønne koalitioner, som ikke giver en hujende fis for individets ret til at vælge transport middel.

Noteret! Grin

Gerne mere hvis I har.
Jo mere og bedre det står jo større chance er der for at blive taget bare en smule alvorlig.
Svar
#20
Som en tidligere konservativ borgmester her i byen sagde i sin tid:
"Man behøver ikke at være rød for at være grøn!"

Og hvor ville jeg ønske nogle af de der, såkaldt, rød/grønne ville gå i Ø-drift.
(Kraftværks-terminologi: Intet kommer ud!)

Og jeg bor muligvis lige netop uden for den zone, de mindst forhærdede vil sætte bomstationer omkring, men de spørgsmål indgår så absolut i mine overvejelser omkring fremtidig transport.
De mest forhærdede ser naturligvis helst bomstationerne opstillet med 50m mellemrum fra Gibralta til Moskva og Nordkap. (skaber bl.a. god beskæftigelse ifølge deres dogme-agtige overbevisning) Ked af det
Svar
#21
Jeg fatter heller ikke hvad københavn skal leve af, hvis ikke der må komme nogen ind??
Alle dem der bor uden for byen, bor der jo fordi de ikke har råd til boliger inde i kbh. men de har deres arbejde der. Og så skal de straffes økonomisk for at kunne komme på arbejde, er det ikke rigeligt at de skal bruge ½-2 timer på transport på et overbelastet vejnet?
Det er F... godt jeg rykkede teltpælene op og flyttede vestpå!
Kenneth Skou

Fun is not a straight line
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#22
Citat:Jeg fatter heller ikke hvad københavn skal leve af, hvis ikke der må komme nogen ind??

Prøv at sige det til en politiker af den 'rette' overbevisning. De har aldrig i deres alt for lange liv lavet dagens gerning! Det er tutalt uden for deres fatteevne! (Men det giver åbenbart stemmer på Bådsmandsstrædes Kaserne og lignende steder.

Og politikerne skal nok overleve. I hvert fald til næste valg!
Bagefter kan de så gå på en fed pension eller få en lukrativ 'bestyrtelsespost' i Arbajernes (Husk: Tryk på bajer!) Landsbank, LO el. lign.

(Og nej, jeg er ikke 'Pianist', endnu) Ond
Svar


Forum spring: