Søg Garagen Hej Gæst! Register

Bedste scooter til under 14000?
#1
Hej, hvilken scooter synes i er den bedste til under 14000?
Har selv kigget lidt på jog r, peugeot tkr, gilera stalker, pgo pmx og Piaggio Typhoon..

Hvad er jeres meniger om disse scootere? og har i evt. nogle andre bud på gode scootere til omkring 14000?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg havde valgt Typhoon'en, supergod motor, rigtig god komfort, stabile køreegenskaber, og et flot klassisk og sportsligt udseende.

Men ellers det alle gode scootere, dem du nævner.
Svar
#3
Bryder mig bare ikke så meget om dens design Ked af det men ellers tak for det hurtige svar..

Lige nu heller jeg mest til pmx`en, men det er mest pga. prisen Blink med øjet Er der nogle klare fordele ved de andre? Eller er de nogenlund så ens, så den billigste ville være det bedste køb?
Har også set at den har en "Naked" samt "No fear" udgave. Er de de 2000 kr mere værd?

Ja jeg har en del spørgsmål, men er en nybegynder på alt det her scooter snak Grin
Svar
#4
Form og farve er jo en smagssag.
Jeg synes fx. ikke om PMX's design, der virker for poppet for mig, og jeg synes ikke man sidder særligt godt (og sikkert) på den.

Men jeg vil anbefale dig, at tage ud og prøve dem alle, og så vælge den du synes bedst om - rent designmæssigt. mekanikken på dem alle, er velprøvet og alle har mange km i sig.
Svar
#5
Hvad med en Kymco Super9?
Super9.
Koster små 12.000 kr.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Ville have taget en Gilera Stalker. Syntes designet er flot, den køre de 70 stykker med skiven fjernet i vario´en. Den er rimelig økonomisk fra standart og trækker godt.
Svar
#7
PGO'en.

Min har godt nok været udsat for lidt ad hvert. Og den køre bare derud af, stadigvæk. Grin
Svar


Forum spring: