Svar: 7
Tråde: 3
Tilmeldt: Jul 2007
Er der nogen som har forstand på hvor mange forbandede begrænsninger der er på en Peugeot 206 WRC.
Hvis ja, hvorhenne
:wink:
hvis du vil frem i flokken, skal der stå Peugeot på blokken
Svar: 4.313
Tråde: 59
Tilmeldt: Jan 2006
begrænserplade i vario, blindrør, og måske et topstykke med lav kompression.
Svar: 7
Tråde: 3
Tilmeldt: Jul 2007
tak energy. . har bare hørt at speedfight 2 er en af de scootere som har flest begr., men vidste ikke rigtig hvor mange der var. Men dem må jeg lige have fjernet så
hvis du vil frem i flokken, skal der stå Peugeot på blokken
Svar: 352
Tråde: 37
Tilmeldt: Dec 2007
Der sidder også en begrænsning i std. luftfilteret.. Og i stedet for en skive, har den en bagplade bag variationen... Har selv pillet begge af disse af i dag, her har du nogle billeder af dem:
1. Luftfilter begrænsningen... Skal skæres over med en hobbykniv..
2. Bagplade bag variationen.. Brug SLK's guide til det,
her
Svar: 352
Tråde: 37
Tilmeldt: Dec 2007
Der sidder også en begrænsning i std. luftfilteret.. Og i stedet for en skive, har den en bagplade bag variationen... Har selv pillet begge af disse af i dag, her har du nogle billeder af dem:
1. Luftfilter begrænsningen... Skal skæres over med en hobbykniv..
2. Bagplade bag variationen.. Brug SLK's guide til det,
her
Svar: 1.739
Tråde: 110
Tilmeldt: Jan 2008
Slott
Istedet for at fjerne den bagplade vil jeg istedet anbefale en anden variator, f.eks denne
http://www.speedline.dk/scooter/item.php?ItemId=271
Den går du bestemt aldrig fejl af.
Og bliver du stoppet så kan du hurtigt sætte den originale variator på og fremstille den til syn
Svar: 1.739
Tråde: 110
Tilmeldt: Jan 2008
Slott
Istedet for at fjerne den bagplade vil jeg istedet anbefale en anden variator, f.eks denne
http://www.speedline.dk/scooter/item.php?ItemId=271
Den går du bestemt aldrig fejl af.
Og bliver du stoppet så kan du hurtigt sætte den originale variator på og fremstille den til syn
Svar: 4.313
Tråde: 59
Tilmeldt: Jan 2006
Luftfilteret rører jeg aldrig ved, de indsugningsrør er beregnet til at styre luftstrømmen inden den kommer ind i luftfilterkassen - medmindre der er en indsnævring i røret. Fjernes den, skal der højst sandsyneligt dyses op.
Svar: 4.313
Tråde: 59
Tilmeldt: Jan 2006
Luftfilteret rører jeg aldrig ved, de indsugningsrør er beregnet til at styre luftstrømmen inden den kommer ind i luftfilterkassen - medmindre der er en indsnævring i røret. Fjernes den, skal der højst sandsyneligt dyses op.
Svar: 352
Tråde: 37
Tilmeldt: Dec 2007
Energy Skrev:Luftfilteret rører jeg aldrig ved, de indsugningsrør er beregnet til at styre luftstrømmen inden den kommer ind i luftfilterkassen
Indsugningsrøret sidder inde i luftfilterkassen, den peger også ned af så der er 3 cm fra bunden af luftfilterkassen op til indsugningsrøret, så den begrænser jo mængde af den luft der kan komme videre igennem luftfilteret.... Og kan mærke mit optræk er meget bedre.. Men den dør ved 40 km/t til 50 km/t.. Hvad ville i tro af dyse der skal i? En 85 - 86 måske? Ved faktisk ikke hvilken størrelse der er der fra standard.. :?
Svar: 352
Tråde: 37
Tilmeldt: Dec 2007
Energy Skrev:Luftfilteret rører jeg aldrig ved, de indsugningsrør er beregnet til at styre luftstrømmen inden den kommer ind i luftfilterkassen
Indsugningsrøret sidder inde i luftfilterkassen, den peger også ned af så der er 3 cm fra bunden af luftfilterkassen op til indsugningsrøret, så den begrænser jo mængde af den luft der kan komme videre igennem luftfilteret.... Og kan mærke mit optræk er meget bedre.. Men den dør ved 40 km/t til 50 km/t.. Hvad ville i tro af dyse der skal i? En 85 - 86 måske? Ved faktisk ikke hvilken størrelse der er der fra standard.. :?
Svar: 4.313
Tråde: 59
Tilmeldt: Jan 2006
CJ92 Skrev:Indsugningsrøret sidder inde i luftfilterkassen, den peger også ned af så der er 3 cm fra bunden af luftfilterkassen op til indsugningsrøret, så den begrænser jo mængde af den luft der kan komme videre igennem luftfilteret.... Og kan mærke mit optræk er meget bedre.. Men den dør ved 40 km/t til 50 km/t.. Hvad ville i tro af dyse der skal i? En 85 - 86 måske? Ved faktisk ikke hvilken størrelse der er der fra standard.. :?
Hvis det har givet noget på din at fjerne venturirøret, så er det sikkert fordi den har trængt til mere luft - hvilket ikke er normalt.
Jeg har lige afdroslet en ny Fight 2'er idag, og den gik de ca. 60 bare uden plade og blindrør - og lidt lettere ruller (9gr), med et 45'er topstykke vil den dog trække bedre.
Luftfilterkasser er meget følsomme overfor turbulens, derfor er der altid et venturirør, der stikker ind i kassen - også på kartfiltre.
Strandard dyse plejer at være omkring de #70-74 afh. af årgange/modeller.. :wink: