Søg Garagen Hej Gæst! Register

Baotian optræk
#1
Er der nogle der har erfaringer med en Baotian BT49QT-12?
Er meget sløv i optrækket har taget skiven og sat ny cdi boks i kører ca 50-55km/t så er fint men optrækket ville jeg gerne have gjort noget ved!!!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Cronner Skrev:Er der nogle der har erfaringer med en Baotian BT49QT-12?
Er meget sløv i optrækket har taget skiven og sat ny cdi boks i kører ca 50-55km/t så er fint men optrækket ville jeg gerne have gjort noget ved!!!

Du kunne måske skifte til nogle lettere ruller Grin
Svar
#3
h_haugbolle Skrev:Du kunne måske skifte til nogle lettere ruller Grin

Men så ryger topfarten, hvad med større forrør eller udstødning?

Evt: Udstødning
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
#4
hvor meget ville lettere ruller tage i topfarten? :S og hvor meget ville det give i optræk?
Hvor meget ville en bedre udstødning give? og hvor meget mere ville den larme?
Svar
#5
Den har mange gange svært ved at tage fat når man gasser op også men fik afvide det bare var motoren som skulle køres til men har læst noget og dyse herinde hvis det var? nogle der ved noget om det?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hvis jeg var dig, ville jeg måske købe en anden udstødning.. Den der linkes til måske. Også nogle lidt lettere ruller og måske gå et par størelser dyser op evt.
Svar
#7
Kan man evt ikke fjerne begrænsninger i den nuværende udstødning?
Vil en tunudstødning ikke larme?

Vil klart prøve at skifte ruller og evt dyse efter de 500km
Svar
#8
Cronner Skrev:Kan man evt ikke fjerne begrænsninger i den nuværende udstødning?
Vil en tunudstødning ikke larme?

Vil klart prøve at skifte ruller og evt dyse efter de 500km

Det kan jo også være motoren skal køres noget mere til?

Synes kun min (kineser) motor har kørt bedre og bedre (så længe det vare) og er noget til 1800km.

Men den kører rigtig sløvt i regnvejr Ond

Og har måttet sætte tomgangen op pga regnvejret, ellers ville den ikke starte Ked af det
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
#9
Rullerne kan sagtens være for tunge, uden at det vil gå ud over topfarten at skifte til lettere, hovedsagen er, at den trækker optimalt helt op til top på vario'en, og det gør de med ca. 4.5gr.

Udst. på en 4T har ikke det vilde at sige, det er mest en rpm.-begrænser, og skal kun udskiftes når der tunes meget op (skrappere knast, større karb. osv.).

En ventiljust. hjælper også tit på trækkraften, så det var måske også en mulgihed at få chekket.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: