Søg Garagen Hej Gæst! Register

Big'ens gamle udstødning
#1
Tog lige lidt billeder af den gamle udstødning, efter jeg havde savet den over Smil:
Billede1. Billede2. Billede3. billede4.

Så nu ved i hvordan en BiG udstødning ser ud, indvendig Smil.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Fyldt med begrænsninger?
Svar
#3
Kristian12 Skrev:Fyldt med begrænsninger?

ja, og så alligevel nej. Smil De huller du ser, er med til at fordele udstødningsrøgen, og samtidig for at dæmpe lyden fra motoren. Man kan svagt ane noget udstødningsuld ved fløjten imidten på billede 3, og på det 1. billede.
Svar
#4
Men syntes bare at standart udstødningen begrænser moteren vildt meget! Da jeg fik mit Gianelli Go udstødning på var der dælme meget mere kraft i scooteren. Nu mangler jeg bare ny 70ccm Cyl. og 17.5mm karbu Smil
Svar
#5
Kristian12 Skrev:Men syntes bare at standart udstødningen begrænser moteren vildt meget! Da jeg fik mit Gianelli Go udstødning på var der dælme meget mere kraft i scooteren. Nu mangler jeg bare ny 70ccm Cyl. og 17.5mm karbu Smil

Det gør den jo også ikraft a', at den er udstyret med blindrør og "kat" Smil. Nu er den jeg savede over fra en T:Rex, og den er ikke begrænset, ud over det du ser på billederne Smil. Dvs. den er ikke udstyret med blindrør og "kat".
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Min hot org. udstødning havde et blindrør og en kat hængene Griner Gianelli Go har ingen af delene Smil
Svar
#7
Kristian12 Skrev:Min hot org. udstødning havde et blindrør og en kat hængene Griner Gianelli Go har ingen af delene Smil

Det har min nye udstødning heller ikke Smil.
Svar
#8
Du har den der JK, 45'er udstødning med Chrom skjold ikke? Den er rimelig stor.. Har haft samme udstødning.
Svar
#9
Kristian12 Skrev:Du har den der JK, 45'er udstødning med Chrom skjold ikke? Den er rimelig stor.. Har haft samme udstødning.

Jow, den fra KGI Esbjerg. Men cromskjoldet(plastik) er malet sort. Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Jps Skrev:Tog lige lidt billeder af den gamle udstødning, efter jeg havde savet den over Smil:
Billede1. Billede2. Billede3. billede4.

Så nu ved i hvordan en BiG udstødning ser ud, indvendig Smil.




Hold da op, viste ikke den var så kompliceret inde i, nu kan jeg "lidt" bedre forstå, at de koster 1800kr fra ny.

venligst 2-stroke
Svar
#11
2-stroke Skrev:Hold da op, viste ikke den var så kompliceret inde i, nu kan jeg "lidt" bedre forstå, at de koster 1800kr fra ny.

venligst 2-stroke

T:Rex udstødningen, koster vist lige over 2.000 kr fra ny a'?(big'ens sikkert også) Ked af det
Svar
#12
Originale PGO ustødninger koster vel altid omkring de 1800 - 2000kr.
Svar


Forum spring: