Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hjælp til min Pgo
#1
Hejsa jeg har et lille problem. min scooter virker ikke som om den er justeret ordenligt.
jeg har lest at man skal stille den så den lyder godt ved tophastighed min siger sjove dybelyde såsom blob blob blob he he. Og når jeg kører ned af bakke så skal den 4-takte det gør den heller ikke??

Den har fået en 45 udstødning på en standart cylender skiven i vario er taget. Der sidder en 72 dysse i. Kan man stille nålen for den sidder ligesom ned en form for hætte på. Og til sidst så skal jeg have et nyt for dæk hvor skal jeg købe det "thansen" eller.


Jeg bor i herning.

Griner
Hvorfor gå når man kan køre
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Den sluger benzin som en sindsyg. Den kører 40 på toppen, det syntes jeg ikke er så meget :twisted:
Hvorfor gå når man kan køre
Svar
#3
pmx Skrev:og når jeg kører ned af bakke så skal den 4-takte det gør den heller ikke??


Det skal den da heller ikke? :?
Svar
#4
Kristian12 Skrev:Det skal den da heller ikke? :?

Det er rigtigt, en 2takter må ikke 4takte. Så er den ikke instillet ordentligt. Smil
Svar
#5
Giv den til en forhandler og se hvor meget han skal have for at instille den rigtigt.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: