Søg Garagen Hej Gæst! Register

Piaggio Nrg DD søges/købes
#1
Søger en Piaggio Nrg DD gerne vandkølet de sidste modeller var vandkølet også i 30er lille knallert udgaven, det gør ikke så meget hvis at skjoldene ikke er pæne da jeg har skjolde fra en 45er.
Men motoren skal være i god stand og skal helst kunne køre.
Stel nr skal være synligt og gerne med nummer plade og reg attest.
Den skal helst være på Sjælland.
Prisen kommer an på standen men den skal helst kunne køre men behøver ikke at være pæn i skjolde men heller ikke at det skal være et lig Blink med øjet .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg søger stadigvæk en Piaggio Nrg DD 30er vandkølet skal være 2017 model euro 2 motor ikke euro 4 motor som er på 2018 modellerne !, jeg var en tur i Næstved i Lørdags og se på en.
Men der var mange ting som sælgeren ikke hvade nævnt, som manglende registrerings attest, fugt/dug i speedometeret det kunne ikke aflæses!, nedslidte bremser, dæk var de billigste man sikkert kunne støve op, alt tydede på at den var blevet kørt på et meget stramt budget, der var hul i sædet, nøglen kunne tages ud af tændings låsen når den var på On position der skal nøglen ikke kunne tages ud !, der sad heller ikke original udstødning på, sælger påstod at krumtappen var skiftes men det beviser et biled hvor at motoren var afmonteret og lakeret sølv farvet jo ikke!, bag støddæmperen var rusten, forbremse kaliberen var fuld af skidt og møg, knallerten var også beskidt i det hele taget, sælgeren ville have 8000 kr og ville ikke gå ned i pris, men skulle ikke købe en brugt knallert hvor jeg ikke kunne om registrere den og få forsikring på! så det endte med et stort nej tak, og han fik heller ikke en nr to chance til at få den solgt til mig, det var også surt at komme så langt vejs fra selv om jeg fik kørelejlighed.
Men det er meget usandsynligt at den kun hvade kørt 15xxx km når speedometeret ikke kunne aflæses og kunne så heller ikke se tank måleren og tempratur måleren og uret i digital displayet og der var også fugt og dug i omdrejnings tælleren !.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar


Forum spring: