Jeg har stadigvæk mine to Gilera runner den ene er den gamle model luft kølet 50cc 2T fra 2004, den anden den nye model fra 2006 som var luftkølet men har fået en vandkølet donor motor 50cc 2T fra en Piaggio Nrg Power og har selv monteret hele køler systemet på den Gilera Runner fra 200.
Jeg har også en Aprilia Sport City One 4T 50cc fra 2010 men jeg var så uheldig at styrte på den her i efteråret så en hel del af skjoldene skal skiftes

,det må vente til foråret, jeg brækkede også et riben ved det styrt det kunne mærkes i 2½ måneder, jeg hvade også et sæt regntøj på der blev ødelagt ved styrtet, venstre bremse greb klinge og sidespejl har også fået sig en tur samt håndtag kunne også godt trænge til en udskiftning.
Så her hænd over vinteren kører jeg på min gamle Gilera Runner fra 2004, jeg har også resterne af den Piaggio Nrg Power stående som jeg har taget motoren fra, den står så i garagen med en defekt motor blok så den kan flyttes med også nemmer når der er baghjul på

alle skjoldene er taget af den, dens stel er faktisk utroligt pænt men det er en 45er så det kræver jo et kørekort, så enten skal jeg finde en 30er hvor skjolde evt ikke er pæne og tage så meget godt fra 45eren og sætte over på en 30er men skal så også lige finde en først.
Ellers så kører det fint med mit arbejde, jeg har lige i dag skiftet fælg og eger på en elektrisk ladcykel på baghjulet

.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.