Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kymco'en "Solgt"
#1
Bare en oplysning om, at jeg efter 49 år på 2 hjul, har foræret min Kymco væk. Den havde stået ubrugt, siden marts 2020. Desværre, nåede jeg jo så ikke et 50 års jubilæum, på ryggen af en knallert.  Græder  Græder
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(11-10-2021, 13:32)Jps Skrev: Bare en oplysning om, at jeg efter 49 år på 2 hjul, har foræret min Kymco væk. Den havde stået ubrugt, siden marts 2020. Desværre, nåede jeg jo så ikke et 50 års jubilæum, på ryggen af en knallert.  Græder  Græder

 Ak ak Jps, det er jo en æra der er slut. Næsten ligesom BS Græder  Men du har haft mange gode år på de 2-hjulede fornemmer jeg Smil 

 Venlig hilsen Erik.
Svar
#3
(15-10-2021, 15:50)Scooterballe Skrev:  Ak ak Jps, det er jo en æra der er slut. Næsten ligesom BS Græder  Men du har haft mange gode år på de 2-hjulede fornemmer jeg Smil 

 Venlig hilsen Erik.


Ja, der er jo blevet kørt nogle 100.000 km på de 49 år Smil Men det var så først efter, at jeg begyndte på touring her på BS, at jeg oplevede noget Blink med øjet Grin
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: