This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
Søg Garagen Hej Gæst! Register

Købsanbefaling
#1
Jeg overvejer at udskifte min PGO T-rex med en Kymco Super 8 4t 45km/t eller en Honda Vision 45 
.

Jeg forventer at få:

Dobbelt så god benzinøkonomi.

langt bedre lys.

Meget mere kedelig scooter der kører og lyder som en havetraktor.

hvad er fup og hvad er fakta?
Kymco Super 8 4T 50 2015 3.000 km

PGO T-Rex 50 2010 36.000
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
(22-03-2020, 16:11)FAL Skrev: Jeg overvejer at udskifte min PGO T-rex med en Kymco Super 8 4t 45km/t eller en Honda Vision 45 
.

Jeg forventer at få:

Dobbelt så god benzinøkonomi.

langt bedre lys.

Meget mere kedelig scooter der kører og lyder som en havetraktor.

hvad er fup og hvad er fakta?

Fakta : Ønsker du bedre benzinøkonomi, skal du kigge mod Yamaha Neos 4T. På den kan du komme over 50 km/l - Honda kan `kun ' nå op på 45 km/l desuden er den lettere sløv. Forlys på Honda Vision er mindst 10 gange bedre end din PGO T-rex.  Men ja, alle 4T 50cc scootere er sløve og kedelige; de er bygget for økonomi, ikke sjov.
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#3
Min Kymco Super 8 (30'r) kører mellem 41- 46 km/l. Og alle mine 4 Dr.Big's jeg havde, lå omkring de 30-34 km/l. Lyset på mine Big's blev godt efter jeg skiftede fra standardpære 18/18 watt til 35/35 watt halogénpære. Alle 4 Big's havde parabolen med een pære i, idet jeg skiftede parabolerne på de 3 sidste til den med en pære i.

Men som Katana skriver, så kig på en Yamaha Neo's hvis det er længst muligt på literen, du er ude efter.
Anaig City Elf 2019 13.000 km.
Svar
#4
(22-03-2020, 17:01)Katana Skrev: Fakta : Ønsker du bedre benzinøkonomi, skal du kigge mod Yamaha Neos 4T. På den kan du komme over 50 km/l - Honda kan `kun ' nå op på 45 km/l desuden er den lettere sløv. Forlys på Honda Vision er mindst 10 gange bedre end din PGO T-rex.  Men ja, alle 4T 50cc scootere er sløve og kedelige; de er bygget for økonomi, ikke sjov.

Min er nu ikke sløv Grin  Ej heller kedelig!
Svar
#5
(22-03-2020, 22:44)Scooterballe Skrev: Min er nu ikke sløv Grin  Ej heller kedelig!

Jo!




Blink med øjet
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(23-03-2020, 00:31)Katana Skrev: Jo!


Blink med øjet

Alt afhænger jo nok af, om man er til Brian eller morfar.

Blå blink og evig kontrol eller 'Fortsæt, dig giver vi ikke beskæftige os med'.
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
#7
Der kan jo også sættes større cylinder på en 4 takter men det må være op til en selv om man vil det men det vil helt sikkert give mere optræk og fart.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#8
Hej
Nu du køre PGO,kunne det være at du skulle se den nye PGO 4t den er lige landet hos Saxe/Midtsjællands knallert servis  i Sorø.
Bh CB
Svar


Forum spring: