Søg Garagen Hej Gæst! Register

K: Udstødning til VGA Digita 2-takter
Jeg mangler en udstødning til en VGA Digital 2-t årg. 2009.

Hvis du har en liggende som du vil sælge, eller ved hvor man kan købe en ny billigt - og evt. helt ny så skriv gerne.
Evt. også en starter.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

(14-09-2019, 23:10)KymcoSuper8-125 Skrev: Jeg mangler en udstødning til en VGA Digital 2-t årg. 2009.

Hvis du har en liggende som du vil sælge, eller ved hvor man kan købe en ny billigt - og evt. helt ny så skriv gerne.
Evt. også en starter.

Speedline har et utal af modeller .
https://speedline.dk/digita/udstoedning-1
Svar
Ingen af de udstødninger har det rense-udstødnings halløj som den originale.
Hvis man vælger ikke at tilslutte det, hvordan går motoren så? Og hvad gør man med slangen?
Svar
(15-09-2019, 23:04)KymcoSuper8-125 Skrev: Ingen af de udstødninger har det rense-udstødnings halløj som den originale.
Hvis man vælger ikke at tilslutte det, hvordan går motoren så? Og hvad gør man med slangen?

Hvis det er det dér friskluftsystem, så skal det bare blændes af.
Du kan sikkert finde en klap der passer hos speedline.
Svar
Tak for svarene.

Grunden til at jeg søger en ny udstødning til Digita'en er, at den larmer. Kan man evt. lappe lidt på den? Jeg ved ikke præcis hvor den er utæt, men jeg har tænkt mig først at sætte ny udstødningspakning på, for at se om det hjælper. Og så måske vikle noget bånd rundt om forrøret og resten af potten. Sådan noget bånd som man ser på visse motorcykler. Ved dog ikke om det hjælper mod utætheder...
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Det er slet ikke nødvendigt at blænde noget af det er bare et rør der går ind i motoren bag kileremmen og variatoren det har ingen betydning jeg har ikke blændet det af på min Gilera Runner der kommer ikke ekstra skidt ind.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar

Forum spring: