This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
Søg Garagen Hej Gæst! Register

Så røg jeg tilbage til 1972 :)
Og denne knallert er grunden. Har lånt billedet fra en veteranside, for den er nøjagtig magen til den jeg købte. som min første knallert i 1972  Grøn grin
Anaig City Elf 2019 13.000 km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

(15-07-2019, 21:27)Jps Skrev: Og denne knallert er grunden. Har lånt billedet fra en veteranside, for den er nøjagtig magen til den jeg købte. som min første knallert i 1972  Grøn grin

Kan ikke huske nøjagtigt hvilken model jeg havde, men Tomos 3 gear var det da. Sort, og ligner den flotte model du har fundet!  Cool

Men først, kørte jeg Puck 3 gear, brugt. Den kørte i smadder i gear*ne.  Græder
Der må da stadig være et hul i vejen, jeg ikke har besøgt!
Mvh. Niels
Svar
[Image: attachment.php?aid=2100]

Købskontrakten til min Tomos Cross Grin
Svar
Jeg er 100% sikker vi så sådan en magen til i samme farve på Fyn turen. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
(16-07-2019, 20:01)DarkSide Skrev: Jeg er 100% sikker vi så sådan en magen til i samme farve på Fyn turen. Smil

Billedet er så vidt jeg husker, også fra en Fynsk veteranknallertklub Blink med øjet
 Denne her: http://www.123fvkk.dk/39098359?i=107114650

Billede af Tomos'en (nederst): http://www.123fvkk.dk/436506348
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

(16-07-2019, 20:01)DarkSide Skrev: Jeg er 100% sikker vi så sådan en magen til i samme farve på Fyn turen. Smil

Det var også min første og næste og sidste tanke Grin
Svar

Forum spring: