Søg Garagen Hej Gæst! Register

T-Hansen sidespejl
Så var jeg hos T-Hansen for at købe nyt sidespejl. Det var kun gået i  venstre side - men jeg valgte at flotte mig, og købe et helt sæt til 129 kr så jeg kunne få ens spejl i højre og venstre side. Og jeg fik så to spejle, ens i højre og venstre side.

Da jeg kom hjem gik det fint med at skrue sidespejlet fast i den side, hvor det gamle var ødelagt. Det tog kun få sekunder. Så sad den bare. Det gamle sidesspjel i højre side, blev også skruet nemt af - så kom problemet. Det nye spejl, vil ikke gå ned i højre side. Jeg forstod ikke rigtigt hvad det var galt. Så så jeg på gevindet, at det så ud som om, at jeg stod og drejede dem omvendte vej om. Det undrede mig lidt, men at dreje spejlet den omvendte vej af normalt, fungerede desværre heller ikke. Så af igen, og på med det gamle - jo, det skulle den rigtige vej rundt. En undersøgelse af gevindet viste, at T-Hansen havde snoet gevindet den omvendte vej af mit gamle sidespjel på sidespejlet i højre side.

Så, desværre blev det kun et nyt sidespejl i den ene side.

Tjah, gad vide hvad de kinesere har tænkt. Måske er det nemmere at fremstille på den måde, og så bare vende spejlet.

https://www.thansen.dk/scooter-knallert-...2040399115

[Image: 522223500_0_m_719_1200.JPG]
Som det ses, er spejlet i højre og venstre side vendt omvendt.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

(09-07-2019, 21:37)Super 8 Skrev: Så var jeg hos T-Hansen for at købe nyt sidespejl. Det var kun gået i  venstre side - men jeg valgte at flotte mig, og købe et helt sæt til 129 kr så jeg kunne få ens spejl i højre og venstre side. Og jeg fik så to spejle, ens i højre og venstre side.

Da jeg kom hjem gik det fint med at skrue sidespejlet fast i den side, hvor det gamle var ødelagt. Det tog kun få sekunder. Så sad den bare. Det gamle sidesspjel i højre side, blev også skruet nemt af - så kom problemet. Det nye spejl, vil ikke gå ned i højre side. Jeg forstod ikke rigtigt hvad det var galt. Så så jeg på gevindet, at det så ud som om, at jeg stod og drejede dem omvendte vej om. Det undrede mig lidt, men at dreje spejlet den omvendte vej af normalt, fungerede desværre heller ikke. Så af igen, og på med det gamle - jo, det skulle den rigtige vej rundt. En undersøgelse af gevindet viste, at T-Hansen havde snoet gevindet den omvendte vej af mit gamle sidespjel på sidespejlet i højre side.

Så, desværre blev det kun et nyt sidespejl i den ene side.

Tjah, gad vide hvad de kinesere har tænkt. Måske er det nemmere at fremstille på den måde, og så bare vende spejlet.

https://www.thansen.dk/scooter-knallert-...2040399115

[Image: 522223500_0_m_719_1200.JPG]
Som det ses, er spejlet i højre og venstre side vendt omvendt.
Det er satme fjollet da - tager du ud til Hansen og fortæller dem om det? eller?
Svar

Forum spring: