Søg Garagen Hej Gæst! Register

Gammel og glemsom :)
#1
Ja jeg er jo halvgammel og har det med at glemme ting. Idag gik det så ud over bremseslangen på Kymco'en. Jeg havde glemt at jeg havde sat stanglåsen på forfælgen, da jeg parkerede ved den lokale Brugs.  

Så jeg startede jo bare knallerten og ville køre. Men stanglåsen sad jo så fast i fælgen op mod forskærmen.  Fik låsen op og af, og samtidig pissede der olie ud fra bremseslangen. Kom hjem og fik tjekket slange og kaliber og slap med en løs banjobolt. Så nu skal der fyldes olie på, så den kan bremse uden bøvl.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jaja sånn er det at blive gammel  Neutral Jeg har ikke glemt noenting, som jeg kan huske ihvertfall  Cool
Svar
#3
Mon ikke en del af os har prøvet det. Det er jo derfor der findes de skriggule huskere til styret. Smil

Jeg har en gang stået ved Møns Klint og bakset i 10 minutter for at få viklet en kædelås ud af baghjul/støddæmper.  Griner
Svar
#4
Jeg har også glemt at tage skive bremse låsen af et par gange Fortvivlet .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#5
Jeg er desværre også kørt fra huset, uden at låse af. Det sgu næsten det værste, at glemme.
Ked af det
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(19-06-2019, 21:03)Jps Skrev: Jeg er desværre også kørt fra huset, uden at låse af. Det sgu næsten det værste, at glemme.
Ked af det

Så skulle du prøve at komme hjem fra 2 ugers ferie, til en dør der står på klem.  Griner

Det var så kun min nabo i opgangen der kunne se det, så ingen panik. Grin
Svar
#7
Jeg har da også et par gange prøvet at køre med kædelåsen på baghjulet. Når lige at tænke: "hvad f . . . . .  er der galt med scooteren". Værre var det næsten, da jeg kom ned på et galleri for at fotografere. Der var bare lige det, at jeg havde glemt kameraet Flov 

 Vh Erik.
Svar
#8
(20-06-2019, 17:36)Scooterballe Skrev: Jeg har da også et par gange prøvet at køre med kædelåsen på baghjulet. Når lige at tænke: "hvad f . . . . .  er der galt med scooteren". Værre var det næsten, da jeg kom ned på et galleri for at fotografere. Der var bare lige det, at jeg havde glemt kameraet Flov 

 Vh Erik.

Nu var det vel ikke i Varde?
Der må da stadig være et hul i vejen, jeg ikke har besøgt!
Mvh. Niels
Svar
#9
(20-06-2019, 21:00)N.Blu Skrev: Nu var det vel ikke i Varde?

  Nej heldigvis i Århus Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: