Søg Garagen Hej Gæst! Register

Skiftende topfart
#1
Tms s3 (samme motor som Baotian bt-49)
De første 10 minutters kørsel har den topfart på 45-50
Derefter lægger den sig på 60-70
Så kan der gå et par minutter, så virker det som om den går ud i et par sekunder, farten falder 5-10 km/t og så vågner den igen.
Tiden mellem disse "udsættere" kan variere. 
Begrænser-ledningen er klippet og påsat en kontakt (af tidligere ejer)
Og den kontakt virker som den skal.

Hvor skal jeg starte med at fejlsøge.
Buschauffør Lolland

TMS S3 2010 (Baotian BT49QT-9 i forklædning)

Tidligere knallerter:
Giantco G-Buddy - Giantco Venus - Piaggio Typhoon
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Nytt tændrør, justere ventiler, rense karburator og sjekke membranen (i karburatoren) for feil. Sjekke vakumslanger og bensintilførsel. Rense/vaske luftfilteret.
Svar
#3
Det kan også være tændrørs hætten og tændkablet som er dårligt.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#4
Indtil videre har jeg skiftet tændkablet, den lange prøvetur er ikke foretaget endnu, men på en lille tur er den den blevet lidt rappere i optræk, og går mere jævnt..
Det nye tændkabel fulgte med knallerten, så tidligere ejer, har nok haft mistanke til det.

Men jeg lagde mærke til at karbuatorstuds ser noget mør ud udefra, så der bliver købt en ny, når påsken er overstået.
Buschauffør Lolland

TMS S3 2010 (Baotian BT49QT-9 i forklædning)

Tidligere knallerter:
Giantco G-Buddy - Giantco Venus - Piaggio Typhoon
Svar
#5
Sidste opfølgning. (Hvis andre skulle få lignende symptomer)

Tændkablet alene, hjalp ikke på udsættere ved fuld hastighed og gennemvarm motor. 
Den var som nævnt lidt kvikkere, til at lægge fra land, men blev mere ustabil på køreturen til og fra job. (14km hver vej)
Så i går fik den ny karburatorstuds, tændrørshætte og vaakumslange.

I dag har den kørt som den skal.. Uden udsættere.
Buschauffør Lolland

TMS S3 2010 (Baotian BT49QT-9 i forklædning)

Tidligere knallerter:
Giantco G-Buddy - Giantco Venus - Piaggio Typhoon
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: