Søg Garagen Hej Gæst! Register

Peter ingemann på tur på en Puch Juvel
#1
Faktisk en god udsendelse:
Peter på hjul.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(18-03-2019, 21:46)Jps Skrev: Faktisk en god udsendelse:
Peter på hjul.

Ja han er god underholdning. Smil 

"Giv it some bundgas" Grøn grin

Det kribler i fingrene når man ser sådan en udsendelse.

Svar
#3
Ja, man må håbe, at folk får øjnene op for "udkantsDK". Vi er ret flinke, og der er aldrig langt til en 'bed & breakfast'. Eller "Værelser Zimmer Rooms", som det hedder på Jysk. Fortvivlet

Svar
#4
Igen en fantastisk god udsendelse. ihvertfald når man er gammel knallert/touringtosse, og ikke mindst, har en forkærlighed for de gode gamle 70'r-80'r knallerter Grin
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
Fine udsendelser, optager dem alle 5.  Smil

   

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(25-03-2019, 22:57)barden Skrev: Fine udsendelser, optager dem alle 5.  Smil

Flot Puch 3 gear. Dem havde jeg jo nogle stykker af Smil Jeg kan så desværre ikke lige huske, om jeg har haft en i rød  Ked af det Men jeg husker, at det var på mode (ihvertfald i Nordvestkvarteret i København), at monterer en knallertkæde på midten af benzintanken hvor der var en kant, der stak ud. Min kæde var sort, andre havde malet den i alle mulige andre farver. Guldfarven var populær  Grin
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
(26-03-2019, 00:26)Jps Skrev: Flot Puch 3 gear. Dem havde jeg jo nogle stykker af Smil Jeg kan så desværre ikke lige huske, om jeg har haft en i rød  Ked af det Men jeg husker, at det var på mode (ihvertfald i Nordvestkvarteret i København), at monterer en knallertkæde på midten af benzintanken hvor der var en kant, der stak ud. Min kæde var sort, andre havde malet den i alle mulige andre farver. Guldfarven var populær  Grin

Ja, drømte altd om en Puch 3 gear, men det blev så kun til en Maxi-2 Gear. Smil

Svar
#8
(26-03-2019, 19:08)barden Skrev: Ja, drømte altd om en Puch 3 gear, men det blev så kun til en Maxi-2 Gear. Smil

  Jeg troede at jeg skulle ha` en Kreidler, men det blev også kun til en 2-gears Maxi.
Svar
#9
(26-03-2019, 22:22)Scooterballe Skrev:   Jeg troede at jeg skulle ha` en Kreidler, men det blev også kun til en 2-gears Maxi.

Vi skulle have beholdt de Maxi 2. De handles for 14000kr og op. Målløs

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(19-03-2019, 07:04)barden Skrev: Ja han er god underholdning. Smil 

"Giv it some bundgas" Grøn grin

Det kribler i fingrene når man ser sådan en udsendelse.

Thats was a good vending  Grin maby we can use that in another afsnit Griner Fræk  hæhæ kunne ikke lade være Grin .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#11
(27-03-2019, 23:37)Johannes Johansen Skrev: Thats was a good vending  Grin maby we can use that in another afsnit Griner Fræk  hæhæ kunne ikke lade være Grin .

Ja han har nogle gode vendinger ham Peter Ingemann. Grøn grin

Svar
#12
Apropos gamle knallerter, så så jeg denne flok ved Pandekagehuset kvie sø i dag. Cool Grin 

           

Svar


Forum spring: