Søg Garagen Hej Gæst! Register

VGA Mower
#1
Nogle der har plantegninger over hvordan en motor på en Mower er bygget op?
Eller ved hvor man kan skaffe det?
Et ledningsdiagram ville også være behjælpelig.
Har nemlig købt nogle stykker vi er ved at sætte i stand.
Med Venlig Hilsen
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(04-03-2019, 20:54)scooterkører Skrev: Nogle der har plantegninger over hvordan en motor på en Mower er bygget op?
Eller ved hvor man kan skaffe det?
Et ledningsdiagram ville også være behjælpelig.
Har nemlig købt nogle stykker vi er ved at sætte i stand.
Med Venlig Hilsen

Hvis du kan finne ut hva Moveren heter i et annet land, Kina feks, så vil det nok være lettere at finde oplysninger om den. Jeg mener at ha lest her på forumet at den har samme motor (kopi) som en Yamaha Neos.
Svar
#3
I Kina kaldes den for Longjia H2, så vidt jeg husker.  Prøv at søge efter den på Alibaba.com, eller på Guurgle  Smil  En skam Scootergrisen lukkede sin side ned, for der stod mange oplysninger om den, der. 

Som Rune nævner så er motoren identisk med den på Yamaha Giggle. Har ikke selv kunnet finde tegninger over Moveren, og tvivler på, man kan få fat i noget.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
(04-03-2019, 21:58)Jps Skrev: I Kina kaldes den for Longjia H2, så vidt jeg husker.  Prøv at søge efter den på Alibaba.com, eller på Guurgle  Smil  En skam Scootergrisen lukkede sin side ned, for der stod mange oplysninger om den, der. 

Som Rune nævner så er motoren identisk med den på Yamaha Giggle. Har ikke selv kunnet finde tegninger over Moveren, og tvivler på, man kan få fat i noget.

Jeg prøver. Tak for hjælpen!
Har lige læst hele dit projekt igennem med din egen mover, fik helt ondt af dig  Rullende øjne
Svar
#5
(04-03-2019, 23:01)scooterkører Skrev: Jeg prøver. Tak for hjælpen!
Har lige læst hele dit projekt igennem med din egen mover, fik helt ondt af dig  Rullende øjne

Tak for medfølelsen. Men du behøver ikke at ha' ondt af mig. Jeg er vant til de små slag, et knallertprojekt giver. Nu er Moveren kommet til et sted, hvor den vil blive brugt dagligt, så det jo godt. Men det er så også den sidste brugte knallert, jeg har købt.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(04-03-2019, 23:05)Jps Skrev: Tak for medfølelsen. Men du behøver ikke at ha' ondt af mig. Jeg er vant til de små slag, et knallertprojekt giver. Nu er Moveren kommet til et sted, hvor den vil blive brugt dagligt, så det jo godt. Men det er så også den sidste brugte knallert, jeg har købt.

Min kammerat og jeg er kommet til at købe 20-30 stk. VGA Mover.
Så nu er vi igang med at sætte i stand.
Svar
#7
Det var ellers ikke så lidt af en mundfuld 20-30 stk Målløs  så er der da noget at skrue i, så må i have god arbejdsløst Grin .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#8
Du kan prøve om du kan få fat i en manual her: https://www.longjia.com.cn/product/scooter/h2-50.html
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
(04-03-2019, 23:07)scooterkører Skrev: Min kammerat og jeg er kommet til at købe 20-30 stk. VGA Mover.
Så nu er vi igang med at sætte i stand.

Så må de sgu ha' været meget billige  Målløs
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(04-03-2019, 23:16)Jps Skrev: Så må de sgu ha' været meget billige  Målløs

Tak for linket! Smil
Ingen kommentarer  Rullende øjne Rullende øjne
Svar
#11
(04-03-2019, 23:07)scooterkører Skrev: Min kammerat og jeg er kommet til at købe 20-30 stk. VGA Mover.
Så nu er vi igang med at sætte i stand.

Så skulle der være mulighed for at lave/sette i sammen 1 der fungerer.

[Image: dr_evil.jpeg]
Svar
#12
Eller mindst halvdelen af dem Grin .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar


Forum spring: