Søg Garagen Hej Gæst! Register

Scooter mekaniker på Amager
#1
Hej

Er der nogen der kender en scooter mekaniker på Amager som ikke er for dyr. Kender godt PP cykler og Jupiter men de er temmelige dyre.

jeg skal have justeret ventiler og skiftet bagdækket.

Hilsen
Allan
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(13-12-2018, 10:10)allan Skrev: Hej

Er der nogen der kender en scooter mekaniker på Amager som ikke er for dyr. Kender godt PP cykler og Jupiter men de er temmelige dyre.

jeg skal have justeret ventiler og skiftet bagdækket.

Hilsen
Allan

Nu kan jeg ikke se, hvilken maskine du har, men jeg fik da selv justeret ventiler på min 2-3 gange.
På min var det ikke specielt svært. Heller ikke med mine 12 tommelfingre Flov 

Bagdækket vil jeg derimod holde mig fra. Det har jeg slet ikke værktøj til.
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
#3
(17-12-2018, 10:41)walker1 Skrev: Nu kan jeg ikke se, hvilken maskine du har, men jeg fik da selv justeret ventiler på min 2-3 gange.
På min var det ikke specielt svært. Heller ikke med mine 12 tommelfingre Flov 

Bagdækket vil jeg derimod holde mig fra. Det har jeg slet ikke værktøj til.

Det er en Kymco agility. Tænkte at når jeg nu havde den hos mekaniker så kunne han lige stille ventilerne alligevel:-)
Svar
#4
(18-12-2018, 12:10)allan Skrev: Det er en Kymco agility. Tænkte at når jeg nu havde den hos mekaniker så kunne han lige stille ventilerne alligevel:-)

Hvis du kigger nogle YouTube videoer, angående ventiler, kan du nemt selv gøre det. Men du må kigge nøje efter at motoren står i neutral position, så ventilerne ikke er belastet!
Mon ikke automekanikere vil skifte et dæk. Du skal bare selv købe det du vil køre på!
Niels
Der må da stadig være et hul i vejen, jeg ikke har besøgt!
Mvh. Niels
Svar
#5
Har nu selv gjort begge dele. Ventil justeringen har hjulpet på el koldstart. På kymco'en og sikker andre kinascootere så skal udstødning af for at tage baghjulet af. Desværre fik jeg smadret udstødningens pakning så der skal jeg finde en ny.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: