Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kan man få midlertidligt knallerkøre kort .
#1
Godaften .
Mi n dreng bliver 15 i morgen, og i dag torsdag er han knallertkørekort ikke kommet, så vis det ikke ligger i postkassen i morgen kan vi så fået midlertidigt hos politiet eller er det hos borger service.
og tænker -han kan jo ikke køre ned og hente /køre sin nye knallert hjem Græder -selvom han har taget korte og bestået.
 Nogle gode råd ??

Vh CB
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(07-12-2018, 01:17)cb Skrev: Godaften .
Mi n dreng bliver 15 i morgen, og i dag torsdag er han knallertkørekort ikke kommet, så vis det ikke ligger i postkassen i morgen kan vi så fået midlertidigt hos politiet eller er det hos borger service.
og tænker -han kan jo ikke køre ned og hente /køre sin nye knallert hjem Græder -selvom han har taget korte og bestået.
 Nogle gode råd ??

Vh CB

Borger.dk. det midlertidige kørekort gælder kun i de skandinaviske lande, men det går jo nok.  Smil

Svar
#3
(07-12-2018, 01:17)cb Skrev: Godaften .
Mi n dreng bliver 15 i morgen, og i dag torsdag er han knallertkørekort ikke kommet, så vis det ikke ligger i postkassen i morgen kan vi så fået midlertidigt hos politiet eller er det hos borger service.
og tænker -han kan jo ikke køre ned og hente /køre sin nye knallert hjem Græder -selvom han har taget korte og bestået.
 Nogle gode råd ??

Vh CB

Da min dreng blev 15 sidste år fik han et midlertidigt med det samme efter køreprøven da han ikke havde fået det rigtige endnu. Da det udløb efter en måned og der ikke var dukket noget op i posten fik han et nyt ved hende der sidder på ungdomsskole-kontoret (men mener det ligger samme sted som borgerservice)
Gilera Storm 2008
Piaggio NRG Extreme 2014
Kymco Super 8 4T 2010
VGA Grido 2013
Svar
#4
Hej .
Tak for svar .
Da der ikke kom nåde i postkasse ,så måtte jeg jo på borger Servis ,men ak,suk  Græder Der var ikke den store hjælp at hente .
Efter en længer debat med et kontor ansat ,om at hende chef sad i møde osv ,og at man ikke kunne udstøde et midlertidig kørekort  da man ikke kunne se min søn i systemet ,jeg gik letter sur og tænke ,tænk at kalder det borger Servis .
Kørte hjem og tænke  Idé Ungdomsskolen må da kunne hjælpe ,jeg ringe der ud og fik en yderst venlig kvinde i røret ,
Bare rolig - kom ud til mig ,så udstæder jeg et til din søn ,og sener vil det rigtige kørekort komme.


Så da jeg hente ham fredag efter skole ,kunne vi køre ud og hente hans nye PGO hot .


Vh Cb
Svar


Forum spring: