Søg Garagen Hej Gæst! Register

Afstemning: Garage eller ej?
Ja
100.00%
3 100.00%
Nej
0%
0 0%
Total 3 stemme(r) 100%
* Du stemte på dette [Vis resultater]

For eller imod cover/garage til sccoter.
#1
Er i for eller imod garage til scooteren?

Jeg er begyndt at cykle på arbejde, og vil gerne passe lidt bedre på scooteren, når nu den ikke bliver brugt så tit.
Jeg holder yderst i et overdækket skur, så scooteren bliver våd og fugtig når det regner og sner. 

Jeg har hørt at fugten under garagen ikke kan tørre, derfor skal man ikke bruge garage. Fordi scooteren så vil ruste mere. Men er der noget om det?

Ps. Jeg har fået et HELD cover gratis, det skal bare hentes.

Mvh.
Bozzie.
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg fik min Gilera her i sommer af min svoger. Den havde stået i to år under sådan en garage i et drivhus (tørvejr) .

Den er rigtig fin, sikkert også uden overdækningen men den var vældig  ren og pæn. Det havde den ikke været hvis ikke det var for "garagen".

Mht fugt, regnvejr er også fugt. jeg ville vælge at dække den til.
Gilera Storm 2008
Piaggio NRG Extreme 2014
Kymco Super 8 4T 2010
VGA Grido 2013
Svar
#3
Nu har jeg jo en rigtig garage til mine scootere Blink med øjet . Men har da haft en "plastikgarage" til mine Big's i sin tid. Den blev dog sjældent brugt.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
Tak for svarene. Jeg har "monteret" det. Smil
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
#5
(25-11-2018, 23:13)Bozzie Skrev: Tak for svarene. Jeg har "monteret" det. Smil

Måske kan man sørge for, at der er lidt hul under garagen, mod den side der vender mod huset?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: