Søg Garagen Hej Gæst! Register

Montering af forhjul agility
#1
Hej Alle

Kender I det når man skille noget adnog der.går.et.par dage inden man får samlet det? Jeg kan ved gud ikke huske hvad vej denne bøsning skal vende. Har prøvet denne vej men syntes hjulet går noget trægt.
[Image: 20181021-113415.jpg]
Allan
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Er det en støvkappe og bøsning kombineret der er på billedet, og hvad har du lavet med forhjulet pillet af?? Bremser ??

Hvis bremser kan det være dem der klemmer lidt...bare lige noget jeg kom på lidt hurtigt. Skriv lige hvad du har lavet  Grin
Gilera Storm 2008
Piaggio NRG Extreme 2014
Kymco Super 8 4T 2010
VGA Grido 2013
Svar
#3
(21-10-2018, 17:03)nallerplys Skrev: Er det en støvkappe og bøsning kombineret der er på billedet, og hvad har du lavet med forhjulet pillet af?? Bremser ??

Hvis bremser kan det være dem der klemmer lidt...bare lige noget jeg kom på lidt hurtigt. Skriv lige hvad du har lavet  Grin

jeg har haft taget forhjulet af for at skifte dæk.
Svar
#4
Ja det var jo ikke det store, hmm.. du har ikke noget skidt imellem ved bremsebelægningen??? 

Er der ikke nogen med en Agility der lige kunne smide et billede herind???  Jeg kan nok fremtrylle et billede af min kollegas Agility, hans søn kører på en men det bliver først i morgen hvis det kan bruges??
Gilera Storm 2008
Piaggio NRG Extreme 2014
Kymco Super 8 4T 2010
VGA Grido 2013
Svar
#5
(21-10-2018, 20:44)nallerplys Skrev: Ja det var jo ikke det store, hmm.. du har ikke noget skidt imellem ved bremsebelægningen??? 

Er der ikke nogen med en Agility der lige kunne smide et billede herind???  Jeg kan nok fremtrylle et billede af min kollegas Agility, hans søn kører på en men det bliver først i morgen hvis det kan bruges??

Ja det ville være en stor hjælp?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(21-10-2018, 21:01)allan Skrev: Ja det ville være en stor hjælp?

Jeg snakker med ham i morgen, så må han lige sende mig en mms. Så poster jeg herinde
Gilera Storm 2008
Piaggio NRG Extreme 2014
Kymco Super 8 4T 2010
VGA Grido 2013
Svar
#7
Ser ud til at være riktig iflg tegningen http://kymcopartsonline.com/catalog/sear...gram_id=51
Svar
#8
(21-10-2018, 22:35)rune75 Skrev: Ser ud til at være riktig iflg tegningen http://kymcopartsonline.com/catalog/sear...gram_id=51

Ja men der er mange dele på tegningen og er det lige den rigtige?
Svar
#9
(22-10-2018, 21:15)allan Skrev: Ja men der er mange dele på tegningen og er det lige den rigtige?


   
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Om du vænder den modsat vei så smadrer du tættningsringen. Snurrer hjulet lættere om du løsner på møtrikken/bolten ?
Svar
#11
Hej og øv!  Jeg fik ikke billeder i går på mms og jeg glemte og rykke for dem...det skulle gerne lykkedes i aften, medmindre du har fundet ud af noget.
Gilera Storm 2008
Piaggio NRG Extreme 2014
Kymco Super 8 4T 2010
VGA Grido 2013
Svar
#12
(23-10-2018, 08:37)nallerplys Skrev: Hej og øv!  Jeg fik ikke billeder i går på mms og jeg glemte og rykke for dem...det skulle gerne lykkedes i aften, medmindre du har fundet ud af noget.

Nej jeg vil stadig rigtigt gerne se et billed fra


/Allan en anden kymco :-)
Svar


Forum spring: