Søg Garagen Hej Gæst! Register

Lithium Startbatteri [blev det så ikke til]
#1
Jeg har besluttet at få gang i Vivacityen igen.   Smil

Jeg forsøgte forgæves at starte den, kickstarter går fast, så nok ny bøsning i kickstarter skjold, den går helt skævt. Batteri er gået død igen igen, så jeg har bestilt dette batteri. Det har fuld power til alle startforsøg, i forhold til et bly batterier som bare får starter til at køre langsommere og langsommere.

Lifepo4 batteri.


Hmm, hr Admin. Det er ikke mulig at lave korte link på en mobil (Galaxy J5)  Smil

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(02-10-2018, 19:23)barden Skrev: Hmm, hr Admin. Det er ikke mulig at lave korte link på en mobil (Galaxy J5)  Smil

Jeg kigger på det. Grin
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
(02-10-2018, 19:30)DarkSide Skrev: Jeg kigger på det. Grin

Det er når jeg trykker på indsæt link, og så alternativ tekst.

Svar
#4
(02-10-2018, 19:32)barden Skrev: Det er når jeg trykker på indsæt link, og så alternativ tekst.

Hm, umiddelbart ingen problemer med et link herfra, jeg bruger en Samsung S6, og standard browseren, men jeg roder lidt videre for at se om jeg kan fremprovokere fejlen. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
(02-10-2018, 19:35)DarkSide Skrev: Hm, umiddelbart ingen problemer med et link herfra, jeg bruger en Samsung S6, og standard browseren, men jeg roder lidt videre for at se om jeg kan fremprovokere fejlen. Smil

Okay, tror nok jeg bruger Samsung's browser  Neutral
Måske jeg skulle bruge Chrome ( eller vente på at min PC kommer op og køre igen. )  Grin

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(02-10-2018, 19:39)barden Skrev: Okay, tror nok jeg bruger Samsung's browser  Neutral
Måske jeg skulle bruge Chrome ( eller vente på at min PC kommer op og køre igen. )  Grin

Samme jeg bruger. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#7
(02-10-2018, 19:40)DarkSide Skrev: Samme jeg bruger. Smil

Sammesung?  Grøn grin

Det er nok mig der kludrer, nu er linket da kortere.  Smil

Svar
#8
Nå, fandt lidt mere om det batteri. Det er godt nok lidt bøvlet. Fortvivlet 

http://www.accumanager.nl/public/uploads...ctions.pdf

Svar
#9
Jeg bruger de Gel batterier som Biltema sælger og de har ikke skuffet mig Grin .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(02-10-2018, 21:43)Johannes Johansen Skrev: Jeg bruger de Gel batterier som Biltema sælger og de har ikke skuffet mig Grin .

Biltema?. Nå ja de har da også batterier. Der må jeg lige kigge også. Smil

Svar
#11
Nå, det var slet ikke kickstarter den var gal med. Kom i tanke om at jeg havde et lignende problem for 4 år siden, det havde jeg helt glemt. Rullende øjne

Grunden til at kickstarter ikke kunne trykkes ned var at krumtaphuset stod under tryk!

Så af med tændrør og vakuum slangen og køre med starter så al olien kunne komme ud, er du gal der var nok en deciliter. Grin
Dækket er fint olieret nu. Neutral 

Så med lidt dieselstart så gik den helt "ren" til sidst. Rullende øjne  
   

For 4 år siden.




Idag.

Svar
#12
Der kom da godt nok lige røg Målløs Griner Grin det hedder hvist hydro lock når en motor er fyldt op med fks olie det ville kunne undgås hvids den bare sikkert bliver startet op nogle gange om måneden.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar


Forum spring: