Deler mit emne op, da jeg synes at 19 sider var nok
. Så historien om den "dejlige Mover" fortsætter her. Man kan jo så trykke på linket, hvis man skulle ha' lyst til at få genopfrisket Moverens forløb, gennem mine amatørmekanikerhænder/fingre
Så kom Moveren hjem.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har lavet om på cigarstikkets tilslutninger, og det var noget der hjalp
Havde krydset plus/minus et sted på vejen ned til batteriet, og har også skiftet en ledning plus sikringen på 10 amp. Det er den mindste sikring, jeg har liggende. Jeg har så markeret med sort og rødt tape på de 2 ledninger, så jeg ved hvad der er hvad
Der er nu lys i dioden til USB stikket, men undrer mig så over at mobilens diode der indikerer opladning, blinker meget hurtigt. Den skal ikke blinke, under opladningen. Da jeg satte kamera'et i, var der ikke det hurtige blink i dioden på det. Det sidste billede, er et som Netuse lavede til mig, så jeg kunne hitte ud af ledningernes placering på stikket.

Så kom Moveren hjem.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har lavet om på cigarstikkets tilslutninger, og det var noget der hjalp

Der er nu lys i dioden til USB stikket, men undrer mig så over at mobilens diode der indikerer opladning, blinker meget hurtigt. Den skal ikke blinke, under opladningen. Da jeg satte kamera'et i, var der ikke det hurtige blink i dioden på det. Det sidste billede, er et som Netuse lavede til mig, så jeg kunne hitte ud af ledningernes placering på stikket.

Anaig City Elf 2019 13.000 km.